اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کردستان:

اقدامات انتظامی باید مکمل برنامه‌های فرهنگی باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کردستان گفت: اقدامات نیروی انتظامی مکمل برنامه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف است و در برخی از موارد باید اقدامات نیروی انتظامی در آخرین رده باشد.

اقدامات انتظامی باید مکمل برنامه‌های فرهنگی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محسن حسن‌خانی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل انتظامی استان با نماینده مقام معظم رهبری در کردستان، امنیت را یک تولید جمعی خواند که لازمه آن مشارکت اقشار مختلف مردم، مسئولان و دستگاه‌ها است و اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها به خوبی نقش خود را در این زمینه ایفا نمی‌کنند.
فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: در برخی از مسائل باید کارهای فرهنگی قبل از اقدامات نیروی انتظامی صورت گیرد که نبود این مورد به عنوان یک خلاء مشکلی برای نیروی انتظامی است.
حسن‌خانی لازمه بحث جمع‌آوری ماهواره را انجام برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی خواند و خاطرنشان کرد: رویکرد امروز پلیس به سمت مباحث فرهنگی و فرهنگ‌سازی است.
وی همچنین عنوان کرد: افزایش کشته‌های ناشی از تصادفات نیز به واسطه یک سری خلاءهای قانونی بود که امسال با وضع قانون جدید راهنمایی و رانندگی این موضوع کاهش چشمگیری داشته است.
فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: ماموران انتظامی این استان بدون هیچ چشم‌داشتی وظایف خود را مضاعف و به درستی انجام داده و در راستای خدمت به مردم کردستان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
وی در ادامه به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کردستان اشاره و تصریح کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده، حضور فرماندهان در نمازهای جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها، اجرای فینال مسابقات ورزشی، مراسم زنگ انظباط اجتماعی، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و تجلیل از کارکنان و خانواده آنان در این هفته در استان برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان برگزاری مراسم زورخانه‌ای، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، نشست با ائمه جمعه و جماعات و مساجد استان، تجلیل از نخبگان، فرهیختگان، و فرزندان شاهد، تجلیل از خانواده کارکنان پلیس راه استان و برگزاری مسابقه علمی و فرهنگی، توجیه سیاسی و بصیرت دینی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته در این استان فرهنگی برشمرد.
حسن‌خانی هدف از اجرای برنامه‌های مدنظر بیان عملکرد یک ساله انتظامی استان از هفته ناجا سال گذشته تا آغاز این هفته در سال جاری و مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های ناجا به منظور تامین و حفظ امنیت پایدار استان خواهد بود.
فرمانده انتظامی کردستان در پایان شعار امسال هفته ناجا را (سهم من در امنیت و آرامش؟) عنوان کرد و گفت: این شعار جایگاه مردم و سایر دستگاه‌ها در همراهی با نیروی انتظامی و تامین امنیت جامعه را می‌رساند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول