اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت؛

پایان جشنواره ملی امام رضا (ع) در شیراز

خبرگزاری فارس: با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا (ع) در شیراز پایان یافت.

پایان جشنواره ملی امام رضا (ع) در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پنجشنبه‌شب در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: حضور فراگیر هنرمندان از سراسر استان‌ها در این جشنواره، نشان داد که توانسته است مانند نوری واحد در سراسر کشور بدرخشد.
محدهادی فخرایی افزود: روح معنوی که بر کالبد این جشنواره دمیدن گرفته و هر ساله جایگاه آن را رفیع‌تر  می‌کند از خان گسترده، پر نعمت و موهبت رضوی بهره‌مند شده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: دیار فارس سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران که هم قرابتی ویژه با خراسان عشق و معرفت دارد و هم مهد هنر بوده، با موضوعات بسیار ارزشمند و تاثیر‌گذار هر ساله در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)می‌درخشد.
وی ادامه داد: بر ماست که هم شکر گذار آنچه که تاکنون در طبق اخلاص نهاده‌ایم باشیم و هم سبب‌ساز استمرار این مسیر نورایی پور شکوه شویم.
فخرایی تصریح کرد: شیراز و فارس دارای ظرفیت‌هایی بسیار والا و مهمی بوده که  با دیرینه‌ای درخشان و آینده‌ای پر امید با ریشه‌های دینی و مسائل اجتماعی، ادبی و هنری برای مردم ایران آنچنان درخشیده که به شواهد موجود گواه عام و خاص است.
وی بیان داشت: وجود حرم مطهر احمدابن موسی (ع) ملجا و مراد شیفتگان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به همراه سایر بقاع مقدس و متبرک و شخصیت‌های بزرگ شعر و ادب و عرفان این استان همواره با هنرمندان بزرگ مکاتب هنری در گذشته جایگاه امروز این استان را به خوبی مشخص می‌کند.
به گزارش فارس، امسال هشتمین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا (ع) با حضور یک‌هزار و 258 هنرمند از سراسر کشور و با ارائه 2 هزار و 403 اثر در حالی به کار خود پایان داد که تمام این آثار به حضرت ثامن‌الحجج تقدیم شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول