اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

استقبال از برنامه‌های فرهنگی ورزشی ارزشمند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: استقبال گسترده مردم در این شهرستان از برنامه‌های فرهنگی هنری قابل توجه و ارزشمند است.

استقبال از برنامه‌های فرهنگی ورزشی ارزشمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزاحسین معتمدی‌فر عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه قویترین مردان در میناب اظهار داشت: زندگی مطلوب، سالم و موفق در سایه علم اندوزی و پرداختن به ورزش و تن و جسم سالم است.
وی عشق و علاقه مردم میناب به ورزشکاران را ستودنی دانست و گفت: برگزاری مسابقه‌ای فرحبخش تحت عنوان قویترین مردان اقدام نیک و ارزنده‌ای است که هیئت بدنسازی و پرورش اندام آن را انجام داده است.
امام جمعه میناب افزود: ورزشکاران نباید فراموش کنند که قویترین مردان کشور کسانی هستند که با حضور در جبهه‌ها شاخ غول استکبار را شکستند.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی و حضور جوانان در جبهه‌های دفاع افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس بهترین فرزندان ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) بودند با دست خالی و ایمانی محکم در مقابل دشمن با مجهزترین امکانات ایستادگی کردند و کشور را به پیروزی رساندند.
معتمدی‌فر ادامه داد: ملت ایران امروز مدیون ایثارگری جانبازان، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و مردانگی و غیرت رزمندگان اسلام است چرا که آنان در نبرد نابرابر 8 ساله با عزم راسخ و روحیه معنوی خود کمر استکبار و ایادی ظلم را شکستند.
وی با اشاره به استقبال مردم میناب از برنامه‌های فرهنگی ورزشی اظهار داشت: در شهر و منطقه‌ای که همه ورزش دوست و ورزشکار هستند نباید کمترین فساد و فحشایی وجود داشته باشد.
امام جمعه میناب، مشروبات الکلی و مواد مخدر را رهاورد غرب و سوغات و هدیه دشمنان نظام و اسلام معرفی و ابراز داشت: استکبار وقتی که در تمام صحنه‌ها در مقابل ایران شکست خورد و ناکام شد اهداف خود را به گونه دیگری عرضه کرد.
وی با بیان این که دشمان می‌خواهند از ایران و نسل جوان آن انسان‌هایی ذلیل، ضعیف و ناکارآمد بسازند، افزود: تمام مردم و به ویژه جوانان ورزشکار باید تلاش کنند زندگی سالم و آمیخته با معنویات و فرهنگ غنی اسلامی داشته باشند.
وی گفت: به عنوان مثال آفریقا نیروهای ورزشی خوبی داشت اما دشمنانش با رواج مواد مخدر کاری با آن کردند که دیگر آن شهرت سابق را ندارد.
معتمدی‌فر در ادامه بیان داشت: کشور ایران در تمامی عرصه‌ها الگوهای خوب و فراوانی دارد که در زمینه ورزشی و پهلوانی پوریای ولی با خضوع و افتادگی که داشت اکنون در قلب ملت ایران جا دارد.
وی همچنین با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: بهره‌مندی از نعمت علم و جسم سالم و قوی ویژگی و نشانه زندگی موفق است و می‌توان گفت که سلامتی زندگی با جهد و کوشش در مسیر علم و دانش اندوزی و پرداختن به ورزش و برخورداری از جسم سالم محقق می‌شود.
امام جمعه میناب همچنین خواستار برگزاری هرچه بیشتر برنامه‌های با شکوه و جذاب ورزشی با امکانات بهتر و در فضای مناسب‌تر در این شهرستان شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول