اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 3 سال از احداث ورزشگاه مرند؛

ورزشگاه مرند 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند گفت: با وجود سه سال از آغاز احداث ورزشگاه 5 هزار نفری مرند، این ورزشگاه فقط 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ورزشگاه مرند 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان مرند اظهار داشت: از 16 میلیارد و 900 میلیون تومان اختصاصی از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان مرند در قالب 120 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و صنعتی تاکنون 6 میلیارد و 300 میلیون تومان جذب اعتبار شده است که بیشتر این اعتبارات در طرح‌های نیمه‌تمام هزینه شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته از اعتبارات تملک دارایی ریالی برگشت داده نشده است، خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان به لحاظ گسترش و توسعه از نظر جمعیت و وسعت شهرستان کافی نیست و از مسئولان شهرستانی می‌خواهیم تا به موقع اعتبارات عمرانی را جذب کنند تا شاهد پیشرفت و اجرایی شدن طرح‌ها در موعد مقرر باشیم. 
رضوانی در ادامه با انتقاد از پیشرفت ضعیف ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان گفت: احداث این طرح بیش از سه سال است آغاز شده و با وجود نیاز جوانان و ورزش‌دوستان این شهرستان که در سطح کشوری و ملی صاحب مقام‌ها و عناوین قابل توجهی شده‌اند، این ورزشگاه تنها با 15 درصد پیشرفت فیزیکی مشکلاتی برای مسئولان شهرستان و اهالی به وجود آورده است.
 وی همچنین ضمن گله‌مندی از عملکرد اداره برق شهرستان در ارائه خدمات که برای هر اقدامی از خود مردم هزینه دریافت می‌کند، گفت: متاسفانه اداره برق برای نصب هر تیر برق و ترانس در یک منطقه و یا محدوده شهر که شهرداری مجوز احداث پروانه ساخت داده و یا جابه‌جایی تیرهای برق حتی کابل‌های سیم برق از مردم هزینه دریافت می کند و این امر در نظام جمهوری اسلامی که خود مردم صاحبان اصلی آن هستند پسندیده نیست.
رضوانی در ادامه همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات نهم مجلس به کلیه مسئولان و پرسنل ادارات هشدار داد از از وارد شدن به تبلیغ انتخاباتی له یا علیه کاندیداهای احتمالی خوداری کنند.
وی افزود: در صورت تخلف فرمانداری به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد و به افراد حقیقی و یا حقوقی که بخواهند جو انتخابات سالم را در منطقه آلوده کنند اجازه‌ نخواهد داد با دادن وعده و وعید مردم را فریب دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول