اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد هفته ناجا سیستان ‌و بلوچستان:

توفیق نیروی انتظامی بدون حضور مردم شدنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هفته ناجا سیستان و بلوچستان گفت: توفیق نیروی انتظامی بدون حضور مردم امکان ندارد و هر چه مردم از ما فاصله بگیرند ما نیز موفق نمیشویم.

توفیق نیروی انتظامی بدون حضور مردم شدنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد طاهری امروز در چهارمین روز هفته ناجا در مراسم نمادین زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه پژوهش زاهدان اظهار داشت: امروز انضباط اجتماعی این نیست که شعار نیروی انتظامی با شعار آموزش و پرورش باشد این موضوعی است که اسلام به آن اشاره و تأکید کرده و همه ما باید آن را مد نظر قرار دهیم.
وی افزود: نیروی انتظامی با مشارکت آموزش و پرورش توانسته با مشارکت 10 میلیون نفر دانش‌آموز همیاران پلیس را در چند سال پیش در سطح کشور ساماندهی کند که این خود باعث فرهنگ سازی در سطح جامعه شد.
رئیس ستاد هفته ناجا در سیستان و بلوچستان ادامه داد: بحث امنیت دانش‌آموزان نیز در وظیفه ما پیش‌بینی شده و پلیس 110 در سطح مراکز آموزشی حضور پر رنگ‌تری خواهد داشت.
طاهری به روش‌های نوین در تخریب جوانان و راهکارهای پیشگیری از آن اشاره و افزود: دشمن با شبیخون فرهنگی همانند استفاده از فضای سایبری، شبکه‌های ماهواره‌ای و... درصدد انحراف جوانان و ترویج بی هویتی است و سرمایه‌گذاری بسیاری در این زمینه کرده که لازم است شما دقت بیشتری در این زمینه داشته باشید.
مراسم نواختن زنگ انضباط توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس ستاد هفته ناجا انجام و به تعدادی از دانش‌آموزان نخبه هدایایی اهدا شد.
در ادامه هفته ناجای امروز همچنین زنگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه بعثت زاهدان نواخته شد و یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان حاضر و به اجرای برنامه‌های رزم انفرادی و گروهی پرداختند.
این مراسم که به شکل بسیار مناسبی در زمینه اقتدار نیروهای یگان ویژه اجرا شد با استقبال مسئولان و دانش‌آموزان دبیرستان همراه بود.
همزمان با روز جهانی کودک و در چهارمین روز هفته ناجا، مراسم تجلیل از نونهالان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز استان با حضور معاون اجتماعی، روسای ادارات تابعه، مسئولان پلیس راهور انتظامی استان، رئیس کانون پرورش فکری و تعدادی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش و تعداد 300 نفر از نونهالان برگزار شد.
در این مراسم، گروه هنری اقدام به اجرای تئاتر با موضوع قوانین راهنمایی و رانندگی کرد و در ادامه از مضمون تئاتر سوالاتی مطرح و توسط کارشناس راهور مطالبی پیرامون قوانین عبور و مرور و... ارائه و به نونهالان حاضر هدایایی اهدا شد.
به مناسبت چهارمین روز از هفته ناجا پس از ایجاد تعاملات و هماهنگی‌های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان توسط معاونت اجتماعی و تعیین مدارس و کارشناسان برای انجام آموزش چهره به چهره در مدارس، فرماندهان و کارشناسان انتظامی در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی حضور یافتند.
فرماندهان و کارشناسان انتظامی پیرامون امنیت، مشارکت عمومی و تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری، مباحثی مطرح کردند.
همایش پلیس و اصناف نیز امروز در تالار قصر طلایی زاهدان با حضور فرماندهی انتظامی استان، روسای حفاظت اطلاعات، عقیدتی و سیاسی، پلیس پاوا، مدیر اماکن عمومی استان، رئیس مجمع امور صنفی، روسای اتحادیه‌های صنفی و تعداد 200 نفر از بازاریان و کسبه مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول