اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرح آباد:

نماینده مازندران در فوتبال ساحلی به داور مسابقه باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری پس از باخت برابر ملوان بندر گز گفت: در این بازی به داور مسابقه باختیم نه به تیم حریف.

نماینده مازندران در فوتبال ساحلی به داور مسابقه باخت
علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم ما در این بازی خیلی بهتر از میزبان بود و حتی تا دقایق پایانی بازی نیز از حریف خود جلو بود و به هیچ عنوان مستحق باخت نبود.
وی خاطرنشان کرد: داور مسابقه دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود که بی‌جهت دو بازیکن ما را از زمین مسابقه اخراج کرد و بازی‌ای که جلو بودیم را در نهایت با شکست سنگین برای تیم ما رقم زد.
هوشیار گفت: چه کسی جوابگوی این شکست است که داور مسابقه بی‌خود و بی‌جهت سه امتیاز حساس را از تیم ما گرفت و با اشتباهات فاحش خود زحماتی که بازیکنانم در این دیدار کشیدند را از بین برد.
سرمربی فرح آباد ساری تصریح کرد: بازی بازیکنانم را در این دیدار تحسین می‌کنم و به هیچ عنوان شکست در این بازی حق تیم ما نبود و داور مسبب اصلی شکست تیم ما در این مسابقه بود.
وی یادآور شد: در هفته‌های آینده تیم فرح آباد بهتر از گذشته می‌شود و با اتکا به تماشاگران می‌توانیم به بالای جدول هم امیدوار باشیم.
به گزارش فارس، تیم فائزکاران فرح آباد ساری از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در دیداری پرگل با نتیجه شش بر دو از میزبان خود ملوان بندر گز شکست را پذیرا شد.
این نتیجه در حالی به دست آمد که نماینده ساری قبل از اخراج بازیکنان خود دو بر یک از حریف پیشی داشت.
تیم فرح آباد ساری هم اکنون با هشت امتیاز در رده پنجم جدول این دوره از رقابت‌ها جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول