اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خواستار شد:

توجه نیروی انتظامی استان اصفهان به جنگ نرم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با بیان اینکه ما امروز بیش از هر زمانی به امنیت اجتماعی نیازمند هستیم، گفت: نیروی انتظامی استان باید به مقوله قدرت نرم و جنگ نرم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

توجه نیروی انتظامی  استان اصفهان  به جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی پیش‌از ظهر امروز در مراسم نیروهای مسلح در آموزشگاه علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا با بیان اینکه روز به روز با مشکلات فرهنگی در کشور روبرو هستیم، اظهار داشت: تمام تلاش مدیران و مسئولان کشوری این است که این هویت و ارزش‌های دینی در جامعه حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان استان مهاجرپذیری است، افزود: نیروی انتظامی استان مطابق با شرایط روز زمینه‌های امنیت اجتماعی و ملی را فراهم می‌کند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان 8هزار واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند، گفت: استان اصفهان از شرایط خوب در بخش کارگری، دانشجویی، اصناف و سایر بخش‌ها برخوردار است.
وی با بیان اینکه در این استان امنیت خوبی حاکم است، ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمانی به امنیت اجتماعی نیازمندیم.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه نمایش اقتدار نیروی انتظامی در این روز پاسداشت و ارج نهادن به خدمات آنها است، بیان کرد: تمامی این افراد در ایجاد تأمین  امنیت در استان نقش بزرگی ایفا می‌کنند.
وی با تاکید به اینکه رویکرد جدید نیروی انتظامی اصفهان رویکرد فرهنگی متناسب با شرایط زمانه است، اضافه کرد: فعالیت‌های نیروی انتظامی استان برای مردم آشکار است.
استاندار اصفهان در ادامه صحبت‌های خود به شعار امسال نیروی انتظامی و برخورد قدرت نرم با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: همه آحاد جامعه در امنیت و آرامش سهیم هستند.
وی با بیان اینکه امروز کشور ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان دارای ابزارها، روش و شیوه‌های جدیدی است، بیان کرد: امروز تعاملات فرهنگی حرف اول و آخر را در کشور می‌زند.
ذاکر اصفهانی به وجود ارزش‌های مقدس در کشور اشاره کرد و افزود: ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بهترین منبع برای مقابله با اهداف شوم دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه معقولات امنیت اجتماعی دچار تحول مفهومی شده است، اضافه کرد: این امر به معنای حفظ بقای بشری در ابعاد سخت افزاری نیست بلکه به مفهوم نوع بقا و کیفیت آن است.
استاندار اصفهان به مهمترین وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: ایجاد امنیت در بین آحاد مردم از دیگر وظایف نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان با رویکرد فرهنگی درصدد است که پا به پای پیامدهای جدید این امنیت را در بین اقشار مختلف جامعه فراهم کند.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور با آمادگی، ابزار و شیوه لازم به منظور ایجاد امنیت در جامعه تلاش می‌کند، تاکید کرد: نیروی انتظامی استان باید به مقوله قدرت نرم  و جنگ نرم توجه ویژه‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز ایجاد احساس امنیت در جامعه در دستور کار نیروی انتظامی استان است، خاطرنشان کرد: امروز جلوگیری از استرس و اضطراب در افراد و نیز ایجاد فضای نشاط از دیگر وظایف این نهاد است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول