اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

نیروی انتظامی در برخورد با فتنه موفق بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: نیروی انتظامی در سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برخورد با کانون‌های فتنه موفق عمل کرده است.

نیروی انتظامی در برخورد با فتنه موفق بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در جمع نیروهای انتظامی استان فارس اظهار داشت: آیات الهی مسلمانان را به تبعیت از ابراهیم خلیل و پیامبران به عنوان الگو، اسوه و اثر تربیتی پایدار سفارش کرده است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی دارای اسوه و الگوی موفق با عنوان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری هستند، افزود: ایجاد شباهت‌های فکری، عملی، روحی و روانی بین نیروهای مسلح مرهون اطاعت از فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و اخلاق اسلامی بوده و در برابر مومنان فروتن و مهربان و در مقابل مخلان امنیت و آرامش جامعه قاطع باشد.
ایمانی گفت: اگر نیروی انتظامی از اقتدار و قدرت لازم برخوردار نباشد اشرار و کسانی که به دنبال گل‌الود کردن فضای جامعه هستند، امنیت را به خطر می‌اندازند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس، اضافه کرد: وحدت و همدلی در درون و بیرون مجموعه نیروی انتظامی با دستگاه‌های قضایی، امنیتی، سیاسی و ارتش موجب بهره‌برداری منفی دشمنان داخلی و خارجی از وضعیت موجود کشور نمی‌شود.
ایمانی ابراز داشت: برخورد با کانون‌های فتنه هزینه‌های بالایی را می‌طلبد چراکه حذف اشرار مسلح، آرامش نسبی در برنامه‌ریزی مقتدرانه در سه دهه اخیر نشان از حضور نیروهای جان‌برکف در برقراری امنیت داخلی بوده است.
در این مراسم برنامه‌های تعقیب و گریز و مقابله با زورگیران و اشرار به صورت نمادین به نمایش درآمد.
همچنین یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و دیگر نیروهای مستقر از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول