اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی آبادان خبر داد:

میزبانی آبادان در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان ایران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی آبادان از میزبانی آبادان در مسابقات پیشکسوتان پالایشگاه‌های کشور در آبان ماه خبر داد.

میزبانی آبادان در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان ایران
کاظم شیرالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: برای چهارمین بار میزبانی مسابقات پیشکسوتان پالایشگاه‌های ایران به آبادان رسید.
وی در همین خصوص اضافه کرد: سال گذشته نیز این مسابقات در آبادان  و با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
رئیس هیئت دو و میدانی آبادان با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات افزود: این دوره از بازی‌ها از روز سوم آبان ماه در پیست ورزشگاه تختی آبادان آغاز به کار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: هشت ورزشکار پیشکسوت آبادانی از ماه گذشته تمرینات خود را به منظور حفظ آمادگی و تکرار قهرمانی این بازی‌ها آغاز کرده‌اند.
شیرالی از تیم‌های حاضر در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان پالایشگاه‌های کشور گفت و تصریح کرد: تیم‌های دو و میدانی آبادان، تهران، بندرعباس و اراک چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها بوده که در چهار ماده 400 متر، 1500 متر و 100 متر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی اضافه کرد: وضعیت آمادگی تیم آبادان در حال حاضر خوب بوده و امیدوار هستیم که در سال جاری دوباره بر روی سکوی قهرمانی بایستیم.
رئیس هیئت دو و میدانی آبادان در ادامه از احتمال میزبانی آبادان در مسابقات قهرمانی ایران گفت و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با همکاری امور ورزش پالایشگاه، رئیس تربیت بدنی آبادان و مساعدت مدیرکل تربیت بدنی خوزستان به دنبال دریافت میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، اواخر آبان در آبادان هستیم.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول