اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش اقتدار پلیس در حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: در خیابان‌های اصلی شهر حاجی‌آباد، رزمایش اقتدار نیروی انتظامی با حضور یگان‌های امداد این نیرو برگزار شد.

برگزاری رزمایش اقتدار پلیس در حاجی‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، در این رزمایش که با حضور پرشور دانش‌آموزان و شهروندان همراه شده بود، نیروهای شرکت کننده اقدام به تمرین مبارزه با سرقت از بانک، دستگیری فرضی سارقان و تبهکاران و تمرین برخورد با اجتماعات غیرقانونی و غیره کردند.
تیراندازی و تعقیب و گریز برای برخورد فرضی با قانون شکنان و انتقال مصدومان و مجروحان فرضی به بیمارستان از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مانور بود.
فرمانده انتظامی حاجی‌آباد در این راستا با اشاره به اینکه این رزمایش با در نظر گرفتن مسائل ترافیکی و انتظامی در سطح شهر برگزار شده است، اظهار داشت: در این رزمایش یگان ویژه، یگان امداد و کلانتری مشارکت داشتند.
ناصر آبزن نمایش اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی و نیروهای امداد در شرایط بحران و تعامل و هماهنگی این گروه‌ها با یکدیگر، نمایش قدرت در مقابل اخلال‌گران نظم و امنیت و ایجاد احساس امنیت در آحاد جامعه از مهمترین اهداف اجرای این رزمایش عنوان کرد.
وی افزود: نیروی انتظامی وظیفه برقراری نظم و امنیت فردی و اجتماعی را بر عهده دارد و  با همکاری سایر سازمان‌هایی که در این راستا وظایفی دارند تلاش می‌کند آسایش عمومی برای افراد جامعه برقرار کند.
فرمانده انتظامی حاجی‌آباد در ادامه، اقتدار و صلابت نیروهای حاضر را آرامش دهنده و امید آفرین برای ملت ارزیابی و اظهار داشت: مردم فهیم و ولایت مدار جامعه اسلامی این اقتدار را مایه عزت و استقلال کشور تلقی می‌کنند.
یادآور می‌شود این رزمایش مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و از شرکت کنندگان در این مانور تقدیر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول