اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران خبر داد:

شکل‌گیری 130 ازدواج آسان در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران گفت: تاکنون 130 ازدواج آسان در مازندران شکل گرفته است که بیش از 80 مورد در شهرستان قائمشهر اتفاق افتاد.

شکل‌گیری 130 ازدواج آسان در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله معافی دوشنبه شب در جلسه‌ای با مدیران کانون‌های پیوند مهر مازندران با بیان اینکه سازمان جوانان فعالیت مطلوبی را در حوزه آسان‌سازی ازدواج جوانان داشته است، بیان داشت: کشور ما دارای جمعیت جوانی است که تا دو دهه این میزان جمعیت را خواهیم داشت که ضرورت دارد برای ازدواج و تشکیل خانواده این اقشار توجه شود.
وی خاطرنشان کرد: برخی زندگی‌ها از بی‌آلایشی خارج و توقعات زائد موجب شد که تحکیم خانواده دچار تزلزل شود، در اینگونه موارد باید فرهنگ معنویت را به نسل جوان جامعه آموخت.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران با اشاره به اینکه رشد طلاق در جامعه موجب شده است تا جوانان به راحتی در مورد زندگی آینده تصمیم درستی نگیرند، گفت: هر چه میزان مهریه و جهیزیه اندک باشد پایداری زندگی بیشتر است.
وی اظهار داشت: قبل از اینکه به خدمات‌رسانی در ازدواج آسان پرداخته شود باید برای تحکیم خانواده فرهنگ درست زندگی کردن را به نسل جوان جامعه آموزش داد.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران با بیان اینکه بخشی از مشکلات جوانان در تشکیل خانواده مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: مسائل فرهنگی از مهم‌ترین عامل در زندگی مشترک نسل جوان جامعه است.
وی ادامه داد: برای تحکیم خانواده‌های نوپا مشاوره‌های قبل، بعد و حین ازدواج را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا بسیاری از زوج‌های مازندرانی دوره‌های آموزشی را گذراندند.
معافی خاطرنشان کرد: کانون پیوند مهر سازمان جوانان مازندران برای تسهیل در ازدواج جوانان 11 خدمات اصلی ازدواج را به جوانان ارائه می‌دهد تا بار سنگینی را از دوش زوج‌های جوان بردارد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 130 ازدواج آسان در مازندران شکل گرفته است که بیش از 80 مورد در شهرستان قائمشهر اتفاق افتاد.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران گفت: مدیران کانون‌های پیوند مهر هر شهرستان از تسهیلات 2 تا 5 میلیون تومانی بلاعوض بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول