اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان محلات:

جشنواره پرواز بادبادک‌ها در محلات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان محلات از برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت ‌بدنی و تندرستی خبر داد.

جشنواره پرواز بادبادک‌ها در محلات برگزار می‌شود
مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جشنواره پرواز بادبادک‌ها 29 مهر ماه و به منظور ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت ‌بدنی و تندرستی تصریح کرد: در هفته تربیت‌بدنی و تندرستی همایش بزرگ ژیمناستیک نیز به منظور استعدادیابی برگزار می‌شود.
رئیس اداره تربیت‌بدنی محلات همچنین از برگزاری جشنواره پیاده‌روی خانوادگی و دو عمومی در این هفته خبر داد و گفت: همایش پیاده‌روی که تاکنون در این شهرستان برگزار شده است با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بوده و می‌توان گفت برگزاری این جشنواره در توسعه ورزش همگانی نقش بسیار موثری ایفا کرده است.
قمری در ادامه برگزاری مسابقات چند جانبه کاراته بانوان با حضور تیم‌هایی از شهرهای محلات، نیمور، دلیجان و نراق، برگزاری مسابقات چندجانبه والیبال، کوهنوردی، طناب‌کشی، برگزاری مسابقات کارمند دولت در رشته‌های طناب‌کشی آقایان و دارت بانوان و مسابقات آمادگی جسمانی را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته تربیت‌بدنی و تندرستی اعلام کرد.
وی با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جامعه گفت: با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت و تندرستی انسان، فرهنگ ورزش باید بیش از گذشته مورد توجه افراد و خانواده‌ها قرار گیرد.
رئیس اداره تربیت‌بدنی محلات بیان کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه‌ای علاوه بر برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح ورزش نیز باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول