اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان:

6 گروه‌ خارجی در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حضور دارند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از حضور شش گروه‌ تئاتر خیابانی از پنج کشور خارجی آسیا و اروپا در این جشنواره خبر داد.

6 گروه‌ خارجی در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حضور دارند
ابراهیم محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: دو گروه از اقلیم کردستان عراق، یک گروه از ژاپن، یک گروه از تاجیکستان، یک گروه از ترکیه و یک گروه از فرانسه در ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حضور دارند.
به گفته دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، سال گذشته تنها یک گروه از آلمان حضور داشتند که امسال با استقبال خوبی روبه‌رو بوده و حضور این گروه‌های خارجی نوید استقبال بیشتر گروه‌هایی از سایر کشورها در جشنواره‌های بعدی می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها گروهی از کشور آلمان در بخش بین‌الملل این جشنواره شرکت داشتند که امسال نیز با وجود اعلام آمادگی اما به جشنواره نیامدند.
محمدحسینی تصریح کرد: هر کدام از گروه‌های خارجی در طول برگزاری جشنواره دو اجرای عمومی در مکان‌های پیش‌بینی شده خواهند داشت و به یقین با استقبال گسترده مردم روبه‌رو می‌شود.
وی با عنوان اینکه داوری گروه بین‌الملل با داوری گروه‌های ایرانی در این جشنواره متفاوت است، خاطرنشان کرد: فرهاد آئیش، حسین عاطفی و شهرام کرمی داوران بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هستند.
ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از 20 تا 24 مهرماه جاری در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول