اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

مانور نجات و اطفای حریق در نصرت‌آباد اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور نجات و اطفای حریق در شهرستان نصرت‌آباد اجرا شد.

مانور نجات و اطفای حریق در نصرت‌آباد اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی صبح امروز در حاشیه مراسم اجرای مانور نجات و اطفای حریق در مدرسه شبانه‌روزی سعدی نصرت‌آباد اظهار داشت: قبل از اجرای مانور بر حسب نیاز مخاطبان، آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی استفاده از دستگاه اطفای حریق و نحوه استفاده آن به دانش‌آموزان و معلمان آموخته شد.
وی افزود: به همین منظور مانوری با حضور 10 نفر از امدادگران و به کارگیری دو خودروی نجات اجرا که مورد استقبال دانش‌آموزان مدرسه قرار گرفت.
مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به همین مناسبت، رژه موتوری خودروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر ارگان‌های همکار (منابع طبیعی، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، شهرداری، آتش‌نشانی) شهرستان هیرمند حضور داشتند.
راشکی ادامه داد: این رژه از جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند آغاز و مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفت.
وی بیان کرد: هدف از اجرای این مانور، آمادگی خودروهای امدادی در زمان بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن است.
مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه در شهرستان کنارک در این هفته برگزار شد که هدف از برگزاری دوره‌های فوق، ارتقای سطح علمی اقشار مختلف جامعه و توانمندسازی افراد برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی است.
راشکی یادآور شد: تعداد 44 نفر از اعضای جوان و امدادگر و داوطلب شهرستان زاهدان در امر خداپسندانه اهدا خون شرکت کردند.
وی افزود: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با هماهنگی حوزه‌های مربوطه و به منظور تقویت فرهنگ نوعدوستی در راستای فعالیت‌های بشر دوستانه جمعیت، تعداد 44 نفر از اعضای هلال‌احمر شهرستان زاهدان با شعار "اهدایی خون، اهدای زندگی" در این کار نیک شرکت کردند که از این تعداد واجدان شرایط موفق به اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول