اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال؛

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان لردگان راه‌اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهدای لردگان تا پایان امسال در لردگان راه‌اندازی می‎شود.

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان لردگان راه‌اندازی می‎شود
رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال‌ جاری افزون بر 40 میلیارد ریال اعتبار به ‌منظور توسعه بخش سلامت شهرستان لردگان تخصیص یافته است.
وی افزود: بخشی از این اعتبار در زمینه توسعه بیمارستان شهدای لردگان هزینه شده که تا نیمه دوم سال 91 به بهره‌برداری خواهد رسید.
ایمانی اضافه کرد: راه اندازی بخش دیالیز، مراکز بهداشتی- درمانی جدید و ساخت و تجهیز 22 خانه بهداشت از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در راستای توسعه بخش سلامت شهرستان لردگان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی بخش سلامت این شهرستان گفت: کمبود آب، کمبود پزشک عمومی، پائین بودن درآمد بیمارستان نسبت به هزینه‌ها، محرومیت منطقه و عدم پرداخت مطالبات پزشکان از سوی بیمه تأمین اجتماعی از جمله موانع و مشکلات بخش سلامت شهرستان لردگان است.
وی در ادامه بر ضرورت ارتقای کمیت و کیفیت نظارت‌ها به‌ویژه در بخش‌های بهداشت و درمان این استان تأکید کرد و گفت: پاسخگویی بهنگام به مکاتبات اداری، مستندسازی اقدامات و فعالیت‌های واحدها، توجه ویژه به مسائل امنیتی مراکز مجری برنامه پزشک خانواده، آمادگی و هماهنگی لازم بین بخش‌های مختلف در سفر ریاست جمهور محترم از دیگر این اولویت‌ها به‎ شمار می‎رود.
ایمانی همچنین از کسب رتبه نخست پژوهشی این دانشگاه برای هشتمین سال متوالی خبر داد و گفت: این دانشگاه برای هشتمین سال متوالی رتبه اول پژوهشی را در بین دانشگاه‌های تیپ سه کسب کرده است.
وی افزود: کسب این رتبه مرهون تلاش و کوشش پژوهشگران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و همچنین فعالیت مراکز تحقیقات سلولی و ملکولی و گیاهان دارویی وابسته به این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انجام 120 طرح تحقیقاتی مصوب 91 طرح منطبق با اولویت‌های پژوهشی، انتشار 100 مقاله در ژورنال‌های داخلی و خارجی، ارائه 317 مقاله در همایش‌های علمی، تالیف سه عنوان کتاب و انجام تحقیقات دانشجویی تز از جمله دلایل کسب این رتبه بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول