اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو:

بخش آب و فاضلاب در خصوصی‌سازی موفق عمل نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب گفت: این بخش در بحث خصوصی‌سازی و برون سپاری فعالیت‌های خود موفق عمل نکرده است.

بخش آب و فاضلاب در خصوصی‌سازی موفق عمل نکرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا عطارزاده ظهر امروز در همایش مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در محل سالن همایش‌های آستان ‌قدس رضوی اظهار داشت: بخش آب و فاضلاب به درستی در روند اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گام برنداشته است.
وی با بیان اینکه برای پویایی بیشتر این صنعت باید اقدامات زیادی در این زمینه انجام شود، افزود: در همین راستا خرید تضمینی آب و پساب راهکار بسیار مناسبی برای برون‌رفت از این مشکل بزرگ است.
معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب اظهار داشت: همچنین پس از این اقدام باید با قدرت و قوت بحث فوق در کارگروه‌های مشخص شده پیگیری شود.
وی با اشاره به ذخیره‌سازی بیش از 12 میلیارد متر مکعب آب از ابتدای امسال تاکنون افزود: این اقدام سبب شد در سال جاری مردم طعم تلخ خشکسالی را به هیچ وجه نچشند.
عطارزاده اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را طرحی بزرگ برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور دانست و گفت: اجرای بدون هیچ‌گونه تنش این طرح در مجموعه آب و فاضلاب کشور تحسین همگان را به خود معطوف کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان امر این طرح تا پایان بدون دغدغه اجرایی شود.
معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب با بیان اینکه شیوه کاری مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور باید مانند ائمه باشد، تاکید کرد: باید در زمان مسئولیت از میزان موجود برای حل مشکلات هر چند کوچک مردم استفاده نمود.
وی بحث نگهداری را یک موضوع بسیار مهم در صنعت آب و فاضلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: با این حال یک سری محدودیت‌ها به ویژه در بحث اعتبارات وجود دارد که باید برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه عملیاتی شود.
عطارزاده تاکید کرد: همچنین رابطه بخش توسعه و بهره‌برداری در حوزه آب و فاضلاب نیز بسیار باید عمیق باشد.
وی گفت: بی‌اطلاعی مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از طرح‌های افتتاحی منطقه خود به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول