اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 ساعت تلاش آتش‌نشانان صورت گرفت؛

اطفای حریق انبار بزرگ منسوجات در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: حریق انبار بزرگ مواد اولیه شرکت تولید پوشش‌های سلولزی با تلاش 5 ساعته آتش‌نشانان قزوین اطفا شد.

اطفای حریق انبار بزرگ منسوجات در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، سیدعلی شفیعی بیان کرد: پس از اعلام مرکز فرماندهی در خصوص وقوع حریق، واحد اطفاء ایستگاه سه با کمک ایستگاه‌های یک و چهار این سازمان به محل اعزام شدند و مشخص شد حریق مربوط به انبار شرکت تولید‌کننده‌های پوشش‌های سلولزی و ابریشمی است.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان قزوین که با کمک آتش‌نشانی‌های الوند و شهر صنعتی البرز در این انبار مشغول عملیات اطفا بودند پس از ایمن‌سازی محل و جلوگیری از گسترش حریق و انجام عملیاتی پنج ساعته به طور کامل حریق را اطفا کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین با اشاره به عملیات دیگر نیروهای آتش‌نشانی قزوین اضافه کرد: همچنین حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی و تلاش 13 ساعته آنها از گسترش حریق انبار بزرگ نگهداری یونجه خشک در خاکعلی جلوگیری کرد.
وی اعلام کرد: به محض اطلاع از وقوع این حادثه مأموران آتش‌نشانی از سه ایستگاه شهر قزوین و آتش‌نشانی‌های الوند، البرز، آبیک و شهر محمدیه برای اطفای حریق اعزام شدند.
شفیعی افزود: به علت وسعت حریق و خشک بودن یونجه‌های انبار شده پس از 13 ساعت تلاش مأموران آتش‌نشانی این حریق مهار شد.
وی عنوان کرد: در جریان اطفای این حریق به منظور جلوگیری از گسترش آتش و نیز کاهش خسارت‌ها بیش از یک هزار تن از یونجه‌های انبار شده ایمن سازی و از منطقه جدا شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین خاطرنشان کرد: این انبار که در روستای خاکعلی از توابع شهرستان قزوین قرار داشت محل ذخیره بیش از 2 هزار تن کولش (یونجه خشک) بود که در محوطه باز نگهداری می‌شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول