اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد؛

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان 1200 عضو دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد بیش از یک هزار و 200 عضو دارد.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان 1200 عضو دارد
مژگان هادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به برگزاری جشنواره یک هفته با کانون در شهرستان اظهار کرد: جشنواره یک هفته با کانون با هدف آشنایی کودکان با فعالیت‌های کانون، افزایش خلاقیت و دقت در کودکان و کشف استعدادهای آنان برگزار شده است.
وی گفت: این جشنواره در طول یک هفته با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، مسابقه، نقاشی و اهدای جوائز برای کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه جشنواره یک هفته با کانون با همکاری آموزش و پرورش شهرستان انجام شد، افزود: در این جشنواره تعداد 350 نفر از کودکان و پیش دبستانی‌ها شرکت داشتند که به فعالیت‌هایی از جمله نقاشی با موضوع کودک و اسباب‌بازی پرداختند.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد بیش از یک هزار و 200 نفر عضو و 8 هزار جلد کتاب دارد، تصریح کرد: طیف سنی عضویت در کانون 6 تا 16 سال است.
هادی اضافه کرد: این کانون از سال 79 تاکنون توانسته با اجرای برنامه‌های جذاب هنری و فرهنگی در راستای آموزش‌های خلاق و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان به مردم خدمت کند.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در پایان با بیان اینکه دو مرکز کتابخانه سیار در سطح 20 روستا فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از 5 هزار جلد کتاب هم در این کتابخانه‌ها وجود دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول