اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی بانوان؛

قائمشهر به لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم خزر پوشان قائمشهر از قهرمانی این تیم در مسابقات فوتبال ساحلی بانوان لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر این رشته خبر داد.

قائمشهر به لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود کرد
فائزه جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: با کسب عنوان قهرمانی تیم خزرپوشان قائمشهر، این تیم موفق شد به لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور صعود کند.
وی بیان داشت: در این مسابقات که با سطح بسیار بالایی برگزار شد، نماینده مازندران با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.
وی افزود: در این دوره از مسابقات پنج تیم خزرپوشان قائمشهر، هشتگرد کرج، شیراز، گنبد و شاهین بوشهر به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند که در نهایت با قهرمانی تیم خزرپوشان قائمشهر خاتمه پذیرفت.
سرمربی تیم خزرپوشان قائمشهر بیان داشت: در این دوره از مسابقات نماینده مازندران با سه پیروزی و یک شکست و با هشت امتیاز قهرمان شد.
جعفرزاده درباره نتایج این تیم گفت: تیم خزرپوشان قائمشهر در سه مسابقه برابر تیم‌های شیراز، گنبد و شاهین بوشهر به پیروزی رسید و فقط در برابر هشتگرد کرج شکست خورد.
این مربی تصریح کرد: پس از تیم مازندران، تیم‌های هشتگرد کرج و شیراز به ترتیب با 7 و 5 امتیاز دوم و سوم شدند.
سرمربی تیم خزر پوشان قائمشهر همچنین از رقابت نزدیک و تنگاتنگ تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خبر داد و عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌ها در گرفتن امتیاز فاصله اندکی با هم داشتند و اختلاف قهرمان و نایب قهرمان تنها یک امتیاز بود.
وی در پایان اذعان داشت: در ترکیب تیم مازندران در این مسابقات زهرا براری، شقایق دریابگ، میترا صداقتی، معصومه نوبخت، فاطمه کریمی، فریده روحی، چمن صفرپور، فاطمه ناصرپور، سمیرا عرفانی‌نژاد، پروین ماندگار به عنوان بازیکنان و آتنا حسینی نیز به عنوان سرپرست تیم خزر پوشان قائمشهر را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول