اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد مغایرتی با سرشماری ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد مغایرتی با طرح سرشماری ندارد و این طرح در زمان مقرر بدون هیچ‌گونه اهمالی برگزار می‌شود.

سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد مغایرتی با سرشماری ندارد
پرویز رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برنامه دور چهارم سفر محمود احمدی‌نژاد و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد که همزمان با طرح ملی آمارگیری نفوس و مسکن است به این طرح و اجرای آن در موعد مقرر آسیبی نمی‌رساند.
رضایی افزود: تمام تدابیر لازم برای برگزاری برنامه‌های رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان و اجرای برنامه‌های سرشماری نفوس و مسکن اندیشیده شده و هر دو روال خود را به خوبی طی خواهند کرد. 
وی بیان داشت: سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان که حرکتی تحول‌ساز و بنیادی در سطح ملی و به‌خصوص این استان کمتر توسعه یافته است، تاکید بر تکمیل همه پروژه‌ها دارد که انتظار اولیه و اصلی مردم استان و خواسته دیرینه آن‌ها همین موضوع است.
به گفته فرماندار شهرستان بویراحمد، بیش از هزار و 290 پروژه مربوط به دور سوم، 338 پروژه دور دوم و 208 پروژه مربوط به دور اول سفرهای رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این شهرستان است.
رضایی عنوان کرد: در این دور از سفر، پروژه‌هایی که تاکنون به هر دلیلی اقدام نشده و مشکلاتی دارند، رفع نقص خواهند شد و وارد مرحله اجرا می‌شوند.
وی ابراز داشت: با تکمیل همه پروژه‌های سه دوره سفر هیئت دولت در این شهرستان، می‌توان گفت که این شهرستان به شاخص‌های زیربنایی توسعه در بخش‌های مختلف نزدیک می‌شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تعدادی از پروژه‌های مربوط به این مصوبات در این شهرستان به لحاظ پیشرفت فیزیکی با کمبود منابع مالی روبه‌رو هستند که در این سفر به یقین مشکلات آن‌ها رفع و تسریع در روند پیشرفت آنها ایجاد می‌شود.
رضایی اضافه کرد: رئیس‌جمهور و هیئت دولت به همه شهرستان‌ها سفر می‌کنند و در این خصوص زمینه برای استقبال مردمی فراهم شده است.
وی در پایان اذعان داشت: محمود احمدی‌نژاد به برخی از مناطق روستایی هم سرکشی می‌کند و دیدار عاطفی با مردم این مناطق خواهد داشت.  
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول