اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

نقش روحانیون در دفاع مقدس تحسین برانگیز بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: نقش روحانیون در دفاع مقدس تحسین برانگیز بود.

نقش روحانیون در دفاع مقدس تحسین برانگیز بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سیدصادق کاکی ظهر امروز در آیین گرامی‌داشت همایش طلاب و روحانیون سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: مسئولیت روحانیون و طلاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هدایت جامعه به سوی آرمان‌های الهی خطیر و با ارزش است.
وی ادامه داد: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس از خود نقش ماندگاری به یادگار گذاشتند که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: امروز هم در عرصه جنگ نرم و آگاهی‌بخشی به نسل امروز و خنثی‌سازی توطئه دشمنان نقش مهمی دارند.
کاکی تصریح کرد: جنگ نرم یکی از توطئه‌های جدید استکبار است که باید با تلاش همگان این توطئه نیز همانند توطئه‌های گذشته دشمنان خنثی شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این آیین گفت: نقش روحانیت در بیداری اسلامی بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد اظهار داشت: این بیداری باید همچنان با تلاش روحانیون و طلاب با آگاه‌سازی مردم استمرار داشته باشد. 
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ایلام نیز در این آیین گفت: روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس نیز حضوری جدی و فعال داشتند.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله موسوی‌مقدم اظهار داشت: استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس 11 طلبه شهید و 46 طلبه جانباز به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
در این آیین روحانی و معنوی که شماری از بسیجیان طلبه و جمعی از مسئولان استان ایلام حضور داشتند با اجرای برنامه‌های فرهنگی یاد و خاطره شهدای روحانی به ویژه شهید جاویدالاثر، روحانی سرافراز مصطفی ردانی‌پور به عنوان شهید شاخص سال گرامی داشته شد.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول