اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش قم مطرح شد؛

تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات شورای آموزش و پرورش قم

خبرگزاری فارس: تشکیل دبیرخانه مشترک بین فرمانداری، استانداری و سازمان آموزش و پرورش استان قم، برای پیگیری مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان قم از مصوبات ششمین جلسه این شورا بود.

تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات شورای آموزش و پرورش قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار و با ارائه گزارشی جامع از دستاوردهای معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم آغاز شد.
این جلسه که بر اساس برنامه‌ریزی‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان قم، سه‌شنبه‌ها باید برگزار می‌شد، به دلیل همزمانی با جلسات فرماندار، صبح امروز برگزار شد و معاون سیاسی امنیتی فرماندار قم ریاست این جلسه را عهده‌دار شد.
پیگیری مشکلات رفت و آمد فرهنگیان مدارس در بخش جعفریه که ساکن قم هستند و انتقال دانش‌آموزان ساکن در منطقه دام شهر به مدارس سطح شهرستان قم، از جمله مباحث مطرح شده در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم بود.
بحث و بررسی و اتخاذ تصمیمات مقتضی در خصوص برطرف کردن موانع و مشکلات تردد مینی‌بوس‌هایی که به منظور جابجایی فرهنگیان در مسیر قم به دیگر مناطق استان در حال تردد است از دیگر مواردی بود که شورای آموزش و پرورش شهرستان قم با دعوت از نماینده شهرداری و پایانه‌های مسافربری شهر قم، به پیگیری آن پرداخت.
تصمیم‌گیری در ارتباط با ایجاد پل‌های عابر پیاده در عرض خیابان‌هایی که به دلیل وجود مدارس متعدد در آن محدوده، تردد زیاد دانش‌آموزان را شاهد هستیم نیز آخرین موضوع بررسی شده در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم بود که تصمیمات مقتضی با کمک نماینده شهرداری در این رابطه اتخاذ شد.
همچنین در این جلسه پیشنهادی از سوی برخی از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قم مبنی بر تشکیل دبیرخانه مشترک برای پیگیری مصوبات شورا ارائه و با استقبال مسئولان و تمام اعضای شورا مواجه شد.
با تشکیل دبیرخانه مشترک بین فرمانداری، استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان قم، این دبیرخانه مسئولیت پیگیری مصوبات و تصمیم‌های شورای آموزش و پرورش شهرستان قم را بر عهده گرفته و پیگیری‌ها با هماهنگی و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد تا مصوبات شورا به سرانجام برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول