اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز تربیت‌بدنی؛

مسابقه دوی همگانی در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ورزش و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز گرامیداشت تربیت‌بدنی مسابقه دوی همگانی در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسابقه دوی همگانی در شهرکرد برگزار می‎شود
محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش همگانی به ‌منظور احیا و ایجاد سلامت شهروندان و بالطبع جامعه است.
وی با بیان اینکه ورزش همگانی به فعالیت‌های ورزشی اطلاق می‌شود که دسترسی به آن آسان باشد، گفت: یکی از معضلات فعلی جوانان اوقات فراغت آنهاست، به همین لحاظ برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش همگانی به ‌منظور احیا و ایجاد سلامت شهروندان و بالطبع جامعه بیش از پیش ضروری است.
شمسی‌پور با بیان اینکه ورزش همگانی از نیازهای مهم زندگی روزمره است که باید توجه جدی به آن صورت گیرد، گفت: تاثیر باورها و اعتقادات بر جسم و روح فراوان است و باید در کنار پرورش جسم به پرورش روح نیز توجه شود.
مدیرکل سازمان ورزش و امور جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم نهادینه شدن ورزش همگانی در کشور گفت: ورزش همگانی باید به‌عنوان ورزش زیر بنایی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به وضعیت ورزش همگانی گفت: امروز ورزش سنتی جای خود را به ورزش تخصصی داده است.
شمسی‌پور ادامه داد: در عرصه ورزش نیاز جدی به مدیریت و برنامه‌ریزی داریم و باید بپذیریم که از ورزش همگانی به ورزش قهرمانی دست پیدا خواهیم کرد.
این مقام مسئول به نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد جامعه پرداخت و گفت: در جهان امروز به دلیل صنعتی شدن امور فعالیت‌های بدنی کاهش یافته است و همین امر بر مشکلات روحی و روانی انسان‌ها اثر می‌گذارد.
وی افزود: جامعه ما نیازمند توجه بیشتر به ورزش است و نیازمند آغاز یک موج در عرصه ورزش همگانی است و برای این آغاز جایی بهتر از دانشگاه وجود ندارد زیرا آغاز این حرکت می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.
همزمان با روز گرامیداشت تربیت‌بدنی مسابقه دوی همگانی در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول