اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اورژانس استان زنجان خبر داد:

تدوین برنامه 5 ساله برای مراکز اورژانس

خبرگزاری فارس: سرپرست اورژانس استان زنجان گفت: استان‌ها در حال تدوین برنامه‌ پنج ساله و نیازهای خود هستند و پس از تدوین برنامه‌ها نیازهای هر استان مشخص می‌شود.

تدوین برنامه 5 ساله برای مراکز اورژانس
علی‌رضا عالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خرید دهها دستگاه اتوبوس و آمبولانس اظهار داشت: اتوبوس‌ها و آمبولانس‌ها به هنگام ضرورت کارایی بیشتری از بیمارستان‌های صحرایی دارند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره سهم استان از 100 دستگاه اتوبوس و آمبولانس خریداری شده توسط وزارت بهداشت درمان و امور پزشکی گفت: استان‌ها در حال تدوین برنامه‌پنج ساله پنجم خود هستند و به تبع پس از تدوین این برنامه، نیازهای هر استان مشخص و سهمیه هر استان از این 100 دستگاه اتوبوس و آمبولانس معین می‌شود.
سرپرست اورژانس استان زنجان تدوین نیازهای هر استان به تجهیزات جدید را منوط به مشخص شدن نیازهای امداد هوایی، ریلی و در برخی استان‌ها دریایی دانست و تصریح کرد: تدوین برنامه پنج ساله باید با در نظر گرفته شدن نیازهای راه‌های فرعی و روستایی به پایگاه‌ها امداد، آمبولانس و اتوبوس انجام گیرد.
وی تاکید کرد: نیازهای اورژانس استان‌ها به آمبولانس ‌و اتوبوس‌ باید با نیازهای سایر ارگان‌ها از جمله راهور و راهدای‌های تجمیع و سپس ارزیابی و اعلام شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول