اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

روند ساخت ورزشگاه و بیمارستان بزرگ یاسوج رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پی‌گیری مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملیات ساخت این دو پروژه بزرگ که چند سالی راکد شده بود، اکنون رضایت‌بخش است.

روند ساخت ورزشگاه و بیمارستان بزرگ یاسوج رضایت‌بخش است
ستار هدایتخواه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به طرح‌های در دست اجرای بزرگ در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که از مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به این استان است، اظهار داشت: ‌در شهر یاسوج دو طرح بیمارستان و ورزشگاه بزرگ از این مصوبات بود که به دلایل مختلف تا از پیش مدیریت فعلی استان راکد مانده بود.
وی با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم اجرایی کنونی در این استان به دلیل راه‌اندازی و خارج کردن این دو پروژه از مدار رکود ابراز داشت: با پی‌گیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه بیمارستان 200 تختخوابی، امیدها برای ساخت آن در کوتاه مدت زنده شد.
هدایتخواه با بیان این‌که با تغییر پیمانکار و انتخاب پیمانکار جدید شاهد پیشرفت خوب در ساخت بیمارستان 200 تختخوابی شهر یاسوج هستیم، عنوان کرد: با پی‌گیری و پافشاری استاندار کنونی پیمانکار موظف شده که ظرف مدت 16 ماه این پروژه را تحویل دهد که با تکمیل و راه‌اندازی آن بسیاری از مشکلات در حوزه سلامت این استان و شاید استان‌های جنوبی و شهرهای همجوار برطرف می‌شود.
هدایتخواه یکی از مطالبات مردم و حوزه فرهنگ و هنر این استان را از هیئت دولت اختصاص اعتبارات لازم دانست و گفت: در سفر سوم هیئت دولت به استان پیش‌بینی 150 میلیارد تومان برای حوزه فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد شد که مقرر گردید این مبلغ ظرف مدت پنج سال به این استان اختصاص یابد.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در سال گذشته مبلغ 5 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت که این مبلغ تنها 20 درصد کل مبلغ تخصیصی و هدف‌گذاری شده در آن سال بود و امسال نیز تاکنون 17 میلیارد ابلاغ شده که معادل با 60 درصد اعتبار مربوط به امسال در حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد است.
هدایتخواه با اشاره به این‌که بسیاری از مصوبات این حوزه تاکنون عملیاتی و اجرایی نشده است، تصریح کرد: امیدواریم که با تخصیص اعتبارات به اندازه کافی مصوبات بخش فرهنگی در این استان هر چه زودتر عملیاتی شوند.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول