اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

پیوند اولیا و مربیان از تحول‌های بنیادین در آموزش‌و‌پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: یکی از تحول‌های بنیادین در آموزش و پرورش مربوط به ارتباط خانه و مدرسه و پیوند اولیا و مربیان است.

پیوند اولیا و مربیان از تحول‌های بنیادین در آموزش‌و‌پرورش است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، علی زارعی ظهر امروز در گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر بهار با گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: موانع تعلیم و تربیت باید شناسایی شود و باید مدارس و اولیا بکوشند تا دانش‌آموزانی صالح تربیت کنند.
وی یکی از تحول‌های بنیادین در آموزش و پرورش را ارتباط خانه و مدرسه دانست و افزود: ویژگی‌های سنی، روحی و عاطفی فرزندان در سنین گوناگون مختلف باید مرود توجه قرار گیرد تا بر طبق آن نیازسنجی‌ شود که این مهم با تعامل اولیا و مربیان میسر خواهد بود.
امام جمعه شهرستان بهار نیز ابراز کرد: تربیت در مسائل علمی اثرگذار است و اگر تربیت درست و صحیح باشد خانواده و جامعه بهره آن را می‌برد.
حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده افزود: اولیا و مربیان سبب تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش هستند و بازوان توانمند و اثرگذار در این سیستم به شمار می‌روند و در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی تأثیر بسزایی دارند.
وی تصریح کرد: معلم نقش الگوی برای دانش‌آموزان دارد و مدارس باید برنامه تربینی داشته باشند و اولیا نیز به تربیت فرزندان توجه کنند.
امام جمعه شهرستان بهار در پایان افزود: اولیا باید ساخت خانواده را شاداب و با نشاط نگه دارند و هر قدر نشاط فراهم باشد تربیت و پیشرفت علمی بیشتر و بهتر خواهد بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول