اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیکی شهرسازی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندر بوشهر از راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیکی شهرسازی شهرداری بندر بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیکی شهرسازی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یمان چارکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الکترونیکی شدن خدمات شهرداری علاوه بر تسریع خدمات رسانی موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از خدمات شهرسازی به صورت الکترونیکی آغاز و در حال حاضر تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسیده است، گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان فاوا شهرداری بوشهر به نشانی  اینترنتی www.buict.ir و با ورود به بخش خدمات الکترونیکی از این خدمات استفاده کنند.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی شهرداری، شهروندان هستند و همه تصمیمات و اقدامات و تلاش‌های این سازمان باید در راستای خدمت به آنها باشد.
وی با تشریح خدمات الکترونیکی ارائه شده، افزود: از جمله این خدمات می‌توان به مشاهده عوارض نوسازی و شهرسازی و پرداخت الکترونیکی این عوارض است.
چارکی ادامه داد: از امکانات دیگری که در این درگاه الکترونیکی در نظر گرفته شده پیگیری پرونده‌های ثبت درخواست شده در حوزه شهرسازی است و از این پس شهروندان می‌توانند با وارد کردن مشخصات ملک خود از اقدامات انجام شده بر روی پرونده به صورت لحظه‌ای مطلع شوند. 
مدیر بخش املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر نیز به خبرنگاران گفت: رفع تصرف از زمین‌‌های شهرداری، از اهم فعالیت‌های کارگروه پیگیری و بررسی املاک و مستغلات شهرداری است.
حمیدرضا عدالت اظهار داشت: این مدیریت با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی شهرداری کار‌گروه پیگیری و بررسی املاک و مستغلات شهرداری را برای ساماندهی وضعیت این املاک تشکیل داده است.
وی افزود: اکنون چندین قطعه از زمین‌های سند‌دار شهرداری در تصرف برخی ارگان‌ها و نهادهای دولتی است و رفع تصرف از آنها جزو فعالیت‌های این کارگروه خواهد بود.
مدیر بخش املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر گفت: علاوه بر زمین‌های دارای سند رسمی، بخشی از املاک و مستغلاتی که سال‌ها پیش برای شهرداری تملک شده بوده‌اند نیز اکنون در اختیار ما نیستند که از دیگر فعالیت‌های این کارگروه، بررسی وضعیت این املاک و بازگرداندن آنها به شهرداری بندر بوشهر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول