اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات کرمان:

جهاد اقتصادی مانند جهاد دفاع مقدس انجام شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: جهاد واقعی در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد و باید در زمینه جهاد اقتصادی نیز این ‌گونه عمل کنیم.

جهاد اقتصادی مانند جهاد دفاع مقدس انجام شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید ابراهیم یزدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هفت ماه از فرمان مقام عظمای ولایت در زمینه جهاد اقتصادی می‌گذرد و اکنون باید بررسی شود که در این راستا چه اقداماتی انجام شده است.
وی افزود: برگزاری همایش‌های فراوان، یکی از مشکلات کشور است که البته باید نتایج و پیشرفت‌های عملی بحث جهاد اقتصادی در کشور مورد بررسی قرار گیرد.
مدیر خانه مطبوعات کرمان تصریح کرد: جهاد واقعی باید در عمل لمس شود، مانند جهاد در دوران دفاع مقدس که به خوبی لمس و عمل شد و بازخورد و نتیجه را به دنبال داشت بر این اساس باید در زمینه جهاد اقتصادی هم این گونه عمل کنیم.
حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: باید قبل از ترویج جهاد اقتصادی تعریف آن برای مردم انجام شود.
وی افزود: زندگی خوب جهاد اقتصادی است و اگر بخشی از زندگی افراد به عبادت، تفریح و ورزش نگذرد، زندگی افراد ضایع می‌شود.
سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه درباره بحث جهاد اقتصادی اظهار داشت: در صورتی که هر کس در حوزه کاری خودش وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد به جهاد اقتصادی کمک کرده است.
وی افزود: همه باید در راستای تحقق بیانات رهبری در زمینه تحقق جهاد اقتصادی در کشور تمام همت خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول