اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

تالار فخرالدین اسعد گرگانی تئاتر شهر می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: با موافقت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بناست تالار فخرالدین اسعد گرگانی تا پایان سال 1390 به عنوان سالن تئاتر شهر معرفی شود.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی تئاتر شهر می‎شود
غلامرضا منتظری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه استان گلستان به عنوان یکی از قطب‌های تئاتر کشور تبدیل می‎شود، اظهار داشت: سالن تالار شهر در سه شهرستان کشور ایجاد شده که استان گلستان نیز به عنوان چهارمین یا پنجمین شهر به جمع این اتفاق ارزشمند خواهد پیوست.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گرگان به عنوان دبیرخانه دائمی کشور انتخاب شد، خاطرنشان کرد: در ایام محرم و صفر اولین همایش آیین‎های عاشورایی در استان گلستان به اجرا در می‎آید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: به تازگی شهرستان گرگان میزبان دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر قرآن و اهل بیت (ع) شد و در سطح کشور این افتخار به استان گلستان تعلق گرفت تا از این هنر نیرومند در راستای معارف قرآنی و سیره اهل بیت (ع) استفاده کنیم.
منتظری با بیان اینکه این رویداد بزرگ، فرصتی را برای استان فراهم می‎کند، بیان داشت: این انتخاب نشان می‎دهد که این استان از ظرفیت و استعداد‎های خوبی برخوردار است که امیدواریم با حمایت استاندار گلستان و مقامات استانی میزبان شایسته برای این رخدادها باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول