اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ملکان در مجلس:

عملکرد دستگاه‌های دولتی راضی‌کننده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان گفت: از عملکرد دستگاه‌های دولتی ملکان راضی نیستم.

عملکرد دستگاه‌های دولتی راضی‌کننده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از  ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان اظهار داشت: بنده اگر چه از عملکرد دستگاه‌های دولتی ملکان کاملاً راضی نیستم ولی در کل از خدمات آنها اظهار رضایت دارم.
وی گفت: معتقدم با توجه به رویکرد دولت دهم در توجه به مناطق محروم و دورافتاده می‌توان بیش از این‌ها به مردم فهیم و قدرشناس ملکان خدمت کرد.
این نماینده مجلس افزود: در بین دستگاه‌های دولتی می‌توان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اشاره کرد که  به خصوص طی چهار سال گذشته پیشرفت و توسعه رو به رشد و قابل توجهی به خصوص در زمینه گسترش فضاهای عمرانی و تحصیلات تکمیلی داشته است.
وی افزود: طی سال‌های گذشته بیش از 80 مقاطع مختلف در این واحد دانشگاهی تاسیس شده که 9 رشته مربوط به کارشناسی ارشد است.
خدادادی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان توانسته بیشترین تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در استان را از آن خود کند، تصریح کرد: با اینکه درجه این دانشگاه متوسط است ولی خوشبختانه در جذب دانشجوی جدید حتی از برخی دانشگاه‌های مادر در مراکز استان‌ها نیز پیشی گرفته است.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اظهار کرد: با تاسیس رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان درخواست‌های متعددی از اساتید باسابقه در سطح دکترا به این واحد دانشگاهی شده است که این باعث افتخار است.
وی، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان را نگین درخشان و افتخار بزرگی برای این منطقه دانست و تصریح کرد: این واحد دانشگاهی در طول یک دهه فعالیت نقش بسزایی در ارتقا سطح علمی و اشتغال همچنین توسعه اقتصاد منطقه داشته است.
نماینده ملکان در مجلس افزود: در حال حاضر حدود 2 هزار دانشجو در بیش از 80 رشته تحصیلی کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که بیش از 500 نفر مربوط به ورودی‌های جدید است.
نماینده مردم ملکان با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از برگزاری کلاس‌ها و آزمایشگاه‌های مختلف گفت: وقتی حین ورود به شهر ملکان چشمم به انبوه جوانان عاشق تحصیل و ترافیک خودروهای پارک شده در محوطه مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان می‌افتد، مباهات می‌کنم.
 
ثبت‌نام بیش از 500 دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان
همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز در این جلسه از ثبت‌نام بیش از 500 دانشجوی جدید در این واحد دانشگاهی در نیم‌سال اول سال تحصیلی 90-91 خبر داد.
بشیر بیگ بابایی افزود: دانشجویان جدیدالورود از اوایل مهرماه جاری در بیش از 80 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مشغول تحصیل شده‌اند.
وی گفت: از این تعداد 120 نفر در 9 رشته کارشناسی ارشد به مجموع دانشجویان این مقطع افزوده شده که در سطح منطقه بی‌نظیر است.
بیگ‌بابایی، به تعداد ثبت‌نامی‌های جدید در سایر مقاطع نیز اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد 190 تن در مقطع کارشناسی و 150 نفر در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته  همچنین 50 تن از متاخران از مهرماه 90 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان مشغول به تحصیل شدند.
وی، نویدی هم به آنهایی که مایلند در ده‌ها رشته کارشناسی و کاردانی بدون کنکور این دانشگاه ادامه تحصیل دهند ولی تا امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند داد و تصریح کرد: این افراد می‌توانند تا پایان مهرماه برای ثبت‌نام به مجتمع آموزشی این واحد مراجعه و ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول