اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

60 نفر نجات یافته در خوابگاه‌ نفت اسکان یافتند؛

عملیات برای نجات 12 سرنشین مفقود شناور غرق شده در عسلویه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه‌ای شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه عملیات برای نجات 12 سرنشین شناور غرق شده در بندر عسلویه ادامه دارد،گفت: از نجات افراد باقیمانده ناامید نیستیم.

عملیات برای نجات 12 سرنشین مفقود شناور غرق شده در عسلویه ادامه دارد
مهدی یوسفی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عملیات امداد و نجات برای نجات جان افراد باقیمانده ادامه دارد و هنوز حتی یک نفر کشته نیز اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه هوا طوفانی است، اذعان داشت: امکان زنده ماندن افراد مفقودی وجود دارد و هنوز امیدهای خود را برای زنده ماندن این عزیزان از دست نداده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه از 12 نفر مفقود شده 6 نفر هندی و 6 نفر ایرانی هستند یادآور شد: این افراد در اتاقک فشار کشتی محبوس هستند که البته به دلیل تاریکی هوا و طوفانی بودن دریا، عملیات نجات با سختی انجام می‌شود.
یوسفی تصریح کرد: تمام 60 نفر نجات یافته این حادثه هم‌اکنون در مهمانسرای شرکت نفت و گاز پارس اسکان دارند و ریکاوری می‌شوند.
وی افزود: یک فروند هلیکوپتر امدادی در فرودگاه عسلویه مستقر است و برای امداد احتمالی در حالت آماده‌باش به سر می‌برد.
مدیر منطقه‌ای نفت و گاز پارس گفت: اداره بندر و دریانوردی عسلویه، شناورهای نفت و گاز پارس، نیروی دریایی سپاه و پدافند غیرعامل پارس جنوبی و همچنین نیروهای کمکی مردمی با تمام وجود در عملیات امداد و نجات مشارکت دارند و لازم است از تمام این عزیزان تشکر کنیم.
یوسفی بیان داشت: مهندس سوری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس شخصا در منطقه حضور دارد و نظارت کاملی بر عملیات امداد و نجات دارد و اوضاع را کنترل می‌کند.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول