اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل:

آثار نمایشی تئاتر به جشنواره‌های سراسری راه پیدا کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: آثار نمایشی تئاتر این شهرستان به جشنواره‌های سراسری راه پیدا کردند.

آثار نمایشی تئاتر به جشنواره‌های سراسری راه پیدا کردند
محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: آثار نمایشی ارزشمندی از آمل به جشنواره‌های استانی، کشوری و بین‌المللی راه پیدا کردند.
وی با اشاره به ارزش و جایگاه عظیم نمایش و تئاتر در مازندران و شهرستان آمل یادآور شد: فضای خوبی در این شهرستان در بخش نمایش تئاتر برقرار است و بازیگران زیادی نیز از این خطه به تئاتر منطقه‌ای و کشور راه پیدا کردند.
محمدی اشاره کرد: نمایش‌های «بازی زندگی» به کارگردانی اصغرنعمتی، «لبه ناسور شب» به کارگردانی رامین امیرصالحی، «باهم بی هم» به کارگردانی محسن اردشیر در جشنواره استانی تئاتر مازندران شرکت کردند.
وی از راهیابی نمایش تئاتر «لبه ناسور شب» به جشنواره  تئاتر استانی خبر داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل تصریح کرد: نمایش‌های «سیب» کاری از محسن اردشیر، «قطار جنوب» از مهیار کمانگری، «دو متر در دومتر جنگ» به کارگردانی مازیار نصری، «ژاندارک» کاری از محبوبه نیکو از آمل در جشنواره استانی تئاتر جوان که در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود شرکت کردند در پایان کار قطار جنوب به بخش مسابقه راه پیدا کرد.
محمدی با اشاره به دیگر کارهای نمایشی این شهرستان عنوان کرد: تئاتر آرزوی درخت آرزو از محسن اردشیر به جشنواره بزرگ تیرنگ راه یافت و همچنین اثر مکاشفات نه نه دلاور به کارگردانی اکبر قهرمانی به جشنواره مقاومت کشوری راه پیدا کرد.
وی با اعلام اینکه همایش بزرگ استانی حکایت سرخ به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: نمایش قرار بعدی در بخش کار خیابانی از اکبر قهرمانی از برنامه‌های جنبی همایش استانی حکایت سرخ بود که به جشنواره کشوری تئاتر خیابانی انتظار راه پیدا کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در پایان یادآور شد: تئاتر ساعتی زیر نور ماه به کارگردانی مرضیه برزگر با اجرای و کار قوی خود، منتخب پنجمین همایش استانی، حماسی و مذهبی حکایت سرخ شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول