اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

زیرساخت‌های اجرای خدمات الکترونیکی سلامت باید فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: باید زیرساخت‌های اجرایی خدمات الکترونیکی سلامت در کشور ایجاد شود.

زیرساخت‌های اجرای خدمات الکترونیکی سلامت باید فراهم شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد مهدی ناصحی شامگاه پنجشنبه در دومین همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در ساری افزود: با بهره‌گیری مناسب از این سامانه می‌توانیم نگرش و نگاه را نسبت به خدمات درمانی و بهداشتی اصلاح کنیم.
 وی با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب بهره‌گیری از پرونده الکترونیکی سلامت تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز شبکه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت از جمله مراکزی هستند که باید زیرساخت‌های آنها بری بهره‌گیری از این سامانه فراهم شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اجرای پرونده الکترونیکی سلامت در جامعه را از مهم‌ترین موفقیت‌های وزارت بهداشت دانست و گفت: با اجرای کامل این سامانه شاهد ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مناسب‌تری به مردم خواهیم بود.
وی با اشاره به نقش تکنولوژی و فناوری‌های پیشرفته در نظام سلامت اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌تواند زمینه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مطلوب‌تر را به مردم فراهم کند.
ناصحی موضوع سلامت را از ضروری‌ترین موضوع‌های جامعه اعلام کرد و بیان داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته می‌توانیم خدمات درمانی و بهداشتی را در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه بسیار کمتر به شهروندان ارائه کنیم.
وی بیان داشت: تکنولوژی و فناوری‌های پیشرفته نقش بسیار مهمی بر ارائه خدمات مناسب از راه دور درمانی، مدیریت‌های موفق بیمارستانی و تامین تجهیزات پیشرفته پزشکی داشته است.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب بهره‌گیری از پرونده الکترونیکی سلامت، افزود: بیمارستان‌ها، مراکز شبکه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت از جمله مراکزی هستند که باید زیرساخت‌های آنها بری بهره‌گیری از این سامانه فراهم شود.
ناصحی با اشاره به توسعه و رشد فناوری‌های اطلاعاتی  و نقش موثر آنها در تمامی فعالیت‌های روزمره، بیان داشت: با تامین تجهیزات پیشرفته باید خدمات مطلوب در حوزه سلامت را به مردم ارائه دهیم.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این همایش در زمینه‌های پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی، از محققان و پژوهشگران تقاضا کرد وارد این عرصه شوند تا در آینده‌ای نزدیک با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته بتوان خدمات مناسبی به مردم ارائه کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول