اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی:

کمک دولت لازمه راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی گفت: تنها توان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی کافی نیست و باید دستگاه‌های دیگر هم در این زمینه به ما یاری رسانند.

کمک دولت لازمه راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی است
علیرضا تواضع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به خدمات رایگان این بیمارستان صحرایی برای افراد محروم‌ منطقه استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به دلیل هزینه سنگین تجهیزات و حمل و نقل آنها تنها توان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی کافی نیست و باید دستگاه‌های دیگر همانند استانداری، ستاد حوادث غیرمترقبه و به ویژه دفتر مناطق محروم در راستای راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان‌ها به ما کمک کنند.
وی استقبال گسترده مردم منطقه محروم روستای نیازآباد و دیگر و روستاهای اطراف را نشانی ضروری آنان به خدمات درمانی و بهداشتی رایگان دانست و افزود: پزشکان داوطلبی که در بیمارستان صحرایی روستای نیاز آباد حضور دارند حتی برای اعمال جراحی هم هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و باید برای تداوم این اقدامات کمک‌های بیشتر استانداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه ضروری است.
مسئول بسیج سازندگی  استان خراسان رضوی حضور و ویزیت بیماران توسط شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را نشانی از توجه ویژه جامعه پزشکی استان نسبت به رسیدگی وضع سلامتی مردم مناطق محروم عنوان کرد و بیان داشت: بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی در طول سال گروه‌هایی را برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم اعزام می‌کند.
وی راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم، توسط بسیج را کممک به دولت برای محرومیت‌زدایی خواند و اظهار داشت: در بیمارستان صحرایی نیاز آباد تمام خدمات از دارو تا عمل جراحی رایگان ارائه می‌شود و حتی برای بیمارانی که در فاصله زیادی از بیمارستان سکونت دارند و یا قادر به مراجعه به بیمارستان نیستند وسیله رفت و برگشت فراهم می‌شود.
وی کمک به محرومیت‌زدایی مردم مناطق محروم را اصلی‌ترین وظیفه بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: در بیمارستان صحرایی روستای نیازآباد هر پزشک حداقل 30 تا 40 نفر را ویزیت می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول