اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 18 آبان امسال برگزار می‌شود؛

برگزاری یادواره بزرگ شهدای جنگل در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در 18 آبان امسال یادواره بزرگ شهدای جنگل در شهرستان آمل در دانشگاه شمال برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره بزرگ شهدای جنگل در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ایثارگران این شهرستان که با حضور مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری مازندران و رابطان دستگاه‌ها و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: باید از افرادی که در راستای تقویت تفکر ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه تلاش دارند، قدردانی شود.
وی افزود: مسئولان باید در اموری که به ایثارگران پرداخته می‌شود حضور داشته باشند و در ارایه خدمات و پشتیبانی از آنها بیش از گذشته بکوشند.
نماینده عالی دولت در آمل با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان آمل با همت ایثارگران و بسیجیانی برگزار می‌شود که حتی دوران جنگ و شهادت را درک نکردند، گفت: امسال یادواره بزرگ سرداران و 1028 شهید آمل با محوریت شهدای ترور استان مازندران برگزار می‌شود.
 
* برگزاری نخستین یادواره شهدای ترور مازندران در آمل
وی با اعلام اینکه آمل در بین دیگر شهرهای مازندران بیشترین شهدای ترو را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: برای نخستین بار یادواره شهدای ترور استان مازندران در این شهرستان برگزار می‌شود.
اکبرزاده با اشاره به اینکه نخستین جرقه حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 در آمل از 18 آبان ماه همان سال ایجاد شد، تصریح کرد: اولین شهید ماه در این راستا از قشر کارگری بوده و همچنین 18 آبان امسال در دانشگاه شمال این شهرستان نخستین یادواره و یادمان افتخارآفرینی‌های شهدای جنگل با حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
وی با اشاره به عملکرد شهرستان در بعد بزرگداشت نام و یاد شهدا، به برگزاری 56 یادواره در آمل اشاره کرد و اظهار داشت: یادمان شهدای اصناف و بازاریان، شناسایی و جمع‌آوری آثار 100 شهید ورزشکار و برگزاری یادواره آن، یادواره شهدای حوزه و روحانیت و جمع‌آوری آثار به جا مانده از یک هزار و 28 شهید و گردآوری خاطرات زیبای آنها از اقداماتی برای بزرگداشت مقام والای ایثار و شهادت در این شهرستان است.
فرماندار آمل با اعلام اینکه باید به یادواره شهدا توجه ویژه‌ای شود، گفت: باید افتخارآفرینی‌های نسل اول انقلاب در رویارویی با ابرقدرت‌های تا به دندان مسلح دنیا تشریح شود و بیشتر قدر انقلاب و کشور عزیزمان را درک کنیم و بدانیم چرا اجانب استکباری همه توان خود را برای از بین بردن انقلاب و جمهوری اسلامی ایران متحد کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول