اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه گرگان:

تلاش وهابیت بر معرفی وارونه شیعه است

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: فرقه ظاله به شدت با شیعه به تقابل پرداخته می‌خواهد شیعه را جور دیگری به نسل جوان معرفی کند.

تلاش وهابیت بر معرفی وارونه شیعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسن دهقان امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با بیان اینکه فرقه وهابیت به صورت چهره به چهره فعالیت می‌کند، اظهار داشت: سیاست ما این است که از طریق تلویزیون و یا رسانه بر روی این مسئله کار می‌کنیم، اما وهابیت در شرایط فعلی از طریق رسانه‌های مختلف همچون اینترنت، ماهواره، تلویزیون و به طور چهره به چهره کار می‌کند که ما در این زمینه کمتر وارد عمل شده‌ایم.
وی در خصوص برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه برای مقابله با فرقه خرافی و ظاله وهابیت ابراز داشت: اوقاف مستقیما نمی‌تواند در این زمینه وارد عمل شود لذا از طریق دستگاه‌های امنیتی ذیربط این مسئله پیگیری می‌شود و برنامه‌ای که اوقاف در پیش گرفته اینکه برگزاری مراسمات خاص را در روستاهایی که این فرقه فعالیت می‌کند بکشانیم تا این فرقه‌ها جایگاهی نداشته باشند.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تصریح کرد: اگر جوانان به سمت قرآن رهنمون شوند و فرامین رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند مطمئن باشید که هیچ فرقه‌ای نمی‌تواند آنها را از مسیری که در پیش گفته‌اند بازدارد.
دهقان اذعان داشت: وهابیت تهاجم خویش را به سمت پیروان اهل بیت (ع) نشانه رفته است و با تهمت زدن‌های متعدد می‌خواهند شیعه را دشمن اصلی اهل سنت معرفی کنند، لذا باید هوشیار بود تا استان گلستان که گلستانی از اقوام مختلف است مورد حمله عقاید باطل این فرافکنی‌ها قرار نگیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول