اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

اعتلای سازندگی نیازمند اجرای دقیق سرشماری است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: اعتلای سازندگی کشور نیازمند اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 است.

اعتلای سازندگی نیازمند اجرای دقیق سرشماری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در گرهمایی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران دستگاه‌های اجرایی و ماموران و کارشناسان طرح سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان، اظهار داشت: هدف‌گذاری اجرای این طرح در کشور، تعالی‌بخش جامعه در قالب برنامه توسعه پنجم کشور است.
وی یادآور شد: این طرح براساس چشم‌انداز برنامه 1404 تشکیل شده و همه ساز و کارهای لازم برای اجرای سرشماری فراگیر به نحو مطلوب صورت گرفته تا مفهوم‌سازی آمار سرشماری مطابق استانداردهای بین‌المللی باشد.
فرماندار دشتستان افزود: توزیع کامل و جامع اعتبارات و برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه شهرستان بستگی به نوع آمارگیری ماموران سرشماری نفوس و مسکن دارد و آنچه را آنها رقم بزنند برای سنوات آینده شهرستان رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: تولید آمار باید به شکلی باشد که دست‌مایه تصمیم‌گیری دقیق و همه‌جانبه برای بازدهی و بازخورد و نتایج مطلوب کارهای اجرایی باشد زیرا کاربرد درست اطلاعات سبب توسعه و پیشبرد اهداف جامعه می‌شود.
خسروی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق آمارگیری گفت: اعتلای سازندگی کشور نیازمند اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 است.
 وی عنوان داشت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن زمینه‌ساز برنامه‌ریزی دقیق و تصمیم‌سازی مطلوب و توزیع عادلانه منابع در ایران اسلامی است.
فرماندار دشتستان بیان داشت: جمعیت این شهرستان بر اساس طرح سرشماری سال 85، بالغ بر 226 هزار نفر و شامل بیش از 49هزار خانوار بوده است.
خسروی یادآور شد: برای رشد و اعتلای دشتستان باید از همه فرصت‌ها به نحو مطلوب بهره ببریم و سرشماری نفوس و مسکن یک فرصت برای نشان دادن موقعیت این شهرستان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول