اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

عملکرد کاریابی‌های غیردولتی کرمان ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: عملکرد کاریابی‌های غیردولتی استان کرمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت خدمت‌رسانی ضعیف از فعالیت آنها جلوگیری و مجوز آنها باطل می‌شود.

عملکرد کاریابی‌های غیردولتی کرمان ارزیابی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی، جواد منصوری در جلسه هیئت استانی کاریابی‌های غیر‌دولتی با حضور مسؤلان اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی‌، مسئول آموزش ‌فنی و حرفه‌ای‌، مدیر‌کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون امور تولید صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: بازرسان این اداره کل به صورت غیر‌منتظره به کاریابی‌های گوناگون مراجعه می‌کنند و عملکرد آنها را در شاخص‌های رعایت تعرفه‌، رضایت کارجویان و کارفرمایان‌، همکاری با کارشناسان اشتغال‌، استفاده از نرم‌افزار نام‌نویسی، معرفی کارجویان و کسب فرصت‌های شغلی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
وی سقف امتیاز کاریابی‌های غیر‌دولتی را 100 امتیاز اعلام کرد و افزود‌: کاریابی‌هایی که امتیازشان پس از ارزیابی به 50 نرسد دو ماه فرصت دارند تا نقایص خود را رفع کنند و در صورت اجرایی نشدن اصلاحات طی زمان مذکور از فعالیت آنها جلوگیری و مجوز آن‌ها باطل می‌شود.
منصوری با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته هم اکنون پنج کاریابی از 19 کاریابی استان دارای امتیاز زیر 50 هستند، گفت‌: این پنج کاریابی باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص فعالیت خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: فعالیت کاریابی‌هایی که مدیران آن‌ها دو شغله هستند، نیز غیر‌قانونی است و طی فرصت 10 روز باید مدیر جدید کاریابی را به اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی معرفی کنند.
در این جلسه مصوب شد، کاریابی غیر‌دولتی شهرستان عنبر‌آباد در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را‌ آغاز کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول