اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور:

فرهنگ دفاع مقدس مناطق غربی احیا شود

خبرگزاری فارس: نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور گفت: غرب در جنگ و جنگ در غرب بود لذا باید فرهنگ غنی دفاع مقدس مناطق عملیاتی استان‌های کرمانشاه و ایلام را احیا‌ کرد.

فرهنگ دفاع مقدس مناطق غربی احیا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمال علی‌الحسینی ‌ظهر امروز در همایش افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور که با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و استاندار ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان ‌در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: آغاز و پایان هشت سال جنگ در استان کرمانشاه بود.
وی عنوان کرد: فداکاری‌ها و از جان گذشتگی مردم موجب عقب‌نشینی و بیرون راندن دشمن و آغاز عملیات‌های برون‌مرزی برای از بین بردن نیروهای بعثی شد.
نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور ادامه داد: مردم این منطقه از حمله دشمن بعثی جلوگیری کردند، شهرستان گیلانغرب‌ 80 بار بمباران شد اما مردم هیچگاه خانه‌‌های خود را تخلیه نکردند و ماندند و مبارزه کردند.
 علی‌الحسینی به اینکه غرب در جنگ و جنگ در غرب بود،اضافه کرد: ایلام و کرمانشاه 2 استان درگیر در جنگ بودند لذا باید فرهنگ غنی دفاع مقدس مناطق عملیاتی این دو استان را نیز همانند جنوب احیا کرد.
وی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس در مقطع کوتاهی از جنگ دور شدیم و جوانان فعال به صورت خودجوش ستادی را به نام ستاد راهیان نور برای زنده نگه‌ داشتن دوران هشت سال دفاع مقدس تشکیل دادند.
نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور فرهنگی است که همانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل است، این زنجیر فرهنگ معنوی و پایدار دفاع مقدس را به نسل آینده به ویژه جوانان منتقل می‌کند.
نماینده رئیس جمهور در ستاد راهیان نور در پایان از تمام کسانی که در احیا و زنده کردن مناطق عملیاتی غرب کشور تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول