اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

استقبال ضعیف از خدمات الکترونیکی بیمه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد استفاده از تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای روز دنیا را در خدمات بیمه‌ای لازم دانست و گفت: استفاده از خدمات پستی، اینترنتی و نرم‌افزار تعویض دفترچه بیمه در این استان جا نیفتاده و مردم از این طرح‌ها آن‌چنان استقبال نکرد‌ه‌اند.

استقبال ضعیف از خدمات الکترونیکی بیمه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌محمد جعفرپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بعد از اجرای طرح پزشک خانواده بسیاری از افرادی که به بیماری خاص مبتلا بودند شناسایی شده و تحت درمان قرار گرفتند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از اجرای طرح پزشک خانواده در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها 200 بیمار خاص شناسایی شده بود ولی بعد از اجرای این طرح آمار بیماران خاص به هزار و 120 نفر رسیده و متاسفانه این آمار رو به افزایش است.
وی ابراز داشت: 458 هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد دفترچه بیمه خدمات درمانی دارند که از این تعداد 313 هزار نفر آن‌ها روستایی هستند.
جعفرپور طرح پزشک خانواده را در مجموع موفق و دارای صرفه اقتصادی خواند و ادامه داد: در این طرح اکنون انتخاب پزشک اجباری است ولی امیدواریم به جایی برسیم که این طرح خانواده‌ها بتوانند پزشک خود را انتخاب و از او خدمات لازم را دریافت کنند.
وی اظهار کرد: در این استان 414 نفر مبتلا به تالاسمی و 313 نفر نیز مبتلا به بیماری‌های کلیوی بوده و آمار بیماران خاص MS، پیوندی و هموفیلی به ترتیب 259، 100 و 34 نفر می‌باشد.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 726 نفر از بیماران خاص و 165 نفر از بیماران مبتلا به MS تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هست.
جعفرپور استفاده از تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارهای روز دنیا را در خدمات بیمه‌ای لازم دانست و تصریح کرد: استفاده از خدمات پستی، اینترنتی و نرم‌افزار تعویض دفترچه بیمه در این استان جا نیفتاده و مردم از این طرح‌ها استقبال نکردند.
وی تاکید کرد: هنوز اعتماد مردم به خدمات پستی و اینترنتی به‌وجود نیامده ولی زیرساخت‌های انجام این‌گونه خدمات در اداره‌کل بیمه خدمات درمانی وجود داشته و با فرهنگ‌سازی لازم به کمک رسانه‌ها بدون شک این خدمات برای رفاه حال مردم در آینده نزدیک  گسترش و نهادینه می‌شوند.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه خدمات درمانی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد دارای اداره و نمایندگی بوده و در شهرهای سی‌سخت، لیکک، چرام و باشت نیز دارای نمایندگی هستیم.
وی از افتتاح نمایندگی بیمه خدمات درمانی در همین هفته در گچساران خبر داد و گفت: به زودی این نمایندگی در لنده نیز افتتاح و با دفتر پیشخوان دولت در این شهر برای ارائه خدمت به مردم قرارداد بسته می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول