اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان جم خواستار شد؛

همراهی راویان نور با کاروان راهیان نور

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: مسئولان آموزش و پرورش و متولیان اردوهای راهیان نور با اعزام راویان نور به همراه هر کاروان، تاثیرگذاری این اردوها را بیشتر کنند.

همراهی راویان نور با کاروان راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در آیین بدرقه دانش‌آموزان شهرستان جم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: بازخوانی خاطرات دوران دفاع مقدس یک مسئله مهم و ارزشمند است و طی چند سال گذشته با برگزاری اردوهای راهیان نور تحول خوبی در این زمینه حاصل شده است.
وی افزود: دانش‌آموزان از نزدیک دوران جنگ و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این اردوها می‌تواند موجبات نزدیکی نسل امروز با ایثارگران و رزمندگان و شهدا و جانبازان را فراهم کند.
امام جمعه جم ادامه داد: از مسئولان آموزش و پرورش و متولیان اردوهای راهیان نور انتظار داریم با اعزام راویان نور به همراه هر کاروان، تاثیرگذاری اردوها را بیشتر کنند.
وی خاطرنشان کرد: این شهرستان همواره در زمینه گسترش فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت پیشگام بوده و باید افتخارات رزمندگان این شهرستان به جوانان و نوجوانان منتقل شود.
گنجی افزود: در جنگ نرم دشمن باید هوشیارانه عمل کنیم و بصیرت بخشیدن به دانش‌آموزان یک سلاح بسیار مناسب برای ناکام کردن دشمنان در این زمینه است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در آیین بدرقه این کاروان اظهار داشت: حضور در سرزمین‌های نور برای دانش‌آموزان فرصت بسیار مناسبی در راستای آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.
محمد اسکندری از اعزام 370 دانش‌آموز شهرستان جم خبر داد و افزود: دانش‌آموزان در این اردوی عملی علاوه بر یادگیری فنون آمادگی دفاعی به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، خرمشهر، طلائیه، رمضان و اروند کنار بازدید می‌کنند.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: این امنیت و آزادی کنونی مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و اگر این حماسه‌آفرینی‌ها نبود، اکنون ما کشور وابسته‌ای در برابر کشورهای زورگو بودیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان کاروان‌های راهیان نور دشوار است و انتظار داریم در این اردوها، جنبه‌های مختلف ایثار و شهادت رزمندگان بازگو شود.
بر اساس این گزارش، کاروان دانش‌آموزی راهیان نور جم با شش دستگاه اتوبوس و تعدادی خودروی پشتیبانی و فرهنگی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول