اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان:

استعدادهای ورزشی در مدارس نهبندان شناسایی شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان بر استعدادیابی و استعدادسنجی ورزشی در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان تاکید کرد.

استعدادهای ورزشی در مدارس نهبندان شناسایی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی خزاعی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان عرصه ورزش مدارس شهرستان نهبندان اظهار داشت: ورزش در مکتب اسلامی سبب تکامل روح بشر می‌شود، در روایات دینی و قرآن کریم بر ورزش سالم جسمی و روانی تاکید فراوان شده است.
وی با بیان اینکه در قرآن کریم با کسالت، تنبلی و خمودگی به شدت مخالفت شده است، تصریح کرد: از دیدگاه اسلام ورزش تواضع، فروتنی، خوش خلقی، رأفت و نشاط روحی و روانی را برای انسان به ارمغان می‌آورد و انسان ورزشکار با ورزش سالم به سمت رشد کمالات و انسانیت خویش به پیش می‌رود.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه ورزش از نظر اسلام ورزش پهلوانی است، افزود: ورزش پهلوانی یعنی اینکه ورزشکار برای رسیدن به کمال و اوج انسانیت و به منظور دست یافتن به اهداف متعالی، در میادین ورزشی از خود ایثار و خودگذشتگی به خرج می‌دهد.
خزاعی یادآور شد: کسب موفقیت‌های چشمگیر ورزشی توسط دانش‌آموزان نهبندانی در مسابقات استانی بیانگر تلاش و سخت‌کوشی دانش‌آموزان و مربیان ورزشی این شهرستان را دارد.
وی با بیان اینکه برای کسب موفقیت‌های بیشتر و ساختن آینده‌ درخشان برای دانش‌آموزان این شهرستان باید برنامه‌ریزی‌های مدون و جامع صورت پذیرد، گفت: در این برنامه‌ریزی‌ها باید توأم با اجرای طرح استعدادیابی و استعداد سنجی را مورد توجه و محور برنامه‌ها قرار دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان اظهار داشت: با تدوین برنامه‌های جامع و اجرای طرح استعداد سنجی در سطح مدارس شهرستان می‌توانیم زمینه‌های پیشرفت دانش‌آموزان ورزشکار را فراهم کنیم.
خزاعی وجه همت نظام اسلامی را پیشرفت نسل جوان دانست و تصریح کرد: اگر با برنامه‌ریزی و تصمیمات درست نتوانیم در راستای شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان اقدامی را صورت دهیم، هرگز راهی به پیش نمی‌بریم.
وی اضافه کرد: مدیران آموزشگاه‌ها و مربیان ورزشی باید برنامه‌ریزی و استعدادیابی در میان دانش‌آموزان را وجه کار و همت خویش قرار دهند تا از این طریق بسترهای موفقیت‌ بیشتر محقق شود.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار نهبندان این شهرستان را به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی جزو بهترین شهرستان‌های خراسان جنوبی معرفی کرد و افزود: امروز رویکرد آموزش و پرورش نهبندان یک رویکرد مثبت و رو به رشدی است.
خزاعی گفت: این شهرستان دارای دانش‌آموزان مستعد در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزش است که کسب موفقیت‌های آنها در مسابقات استانی با توجه به تمامی مشکلات پیش‌رو نشانگر این مهم است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول