اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

آمار کارگاه سازندگی در مسیر توسعه و پیشرفت است‌

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آمار و سرشماری کارگاه بزرگ سازندگی در مسیر توسعه و پیشرفت جوامع است.

آمار کارگاه سازندگی در مسیر توسعه و پیشرفت است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان رجبعلی شیخ‌زاده‌ امروز در آیین نواخته شدن زنگ مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن که در دبیرستان دخترانه پژوهش زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: آمار و سرشماری نفوس و مسکن به منظور ترسیم کردن فضای آینده کشور است.
وی با بیان اینکه آمار و سرشماری در برنامه‌ریزی‌های کلان مؤثر و سازنده است، افزود: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال جهاد اقتصادی به معنای آن است که مسئولان جهادگونه به سمت توسعه کشور گام برمی‌دارند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علم آمار و سرشماری به روند توسعه کشور شتاب می‌دهد و به برنامه‌ریزی‌های مسئولان کمک می‌کند.
شیخ‌زاده با بیان اینکه همه مردم اطلاعات صحیح خود را به آمارگیران گزارش دهند، تصریح کرد: آمار، موتور شتابنده توسعه در هر کشوری است.
وی ادامه داد: موفقیت در سرشماری نفوس و مسکن به میزان مشارکت حداکثری مردم بستگی دارد.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سیستان و بلوچستان در این مراسم خاطرنشان کرد: آمار و سرشماری نفوس و مسکن با مسائل فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است.
لطیف صادقی گفت: طرح آمار و سرشماری قبل از دولت نهم هر ۱۰ سال یک بار برگزار می‌شد اما با روی کار آمدن دولت نهم،‌ طی یک مصوبه در سال ۸۶ مقرر شد، طرح آمار و سرشماری هر ۵ سال یکبار برگزار شود.
در ادامه این مراسم زنگ مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دختران پژوهش زاهدان به صدا درآمد و علاوه بر زاهدان در سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز از امروز کار سرشماری نفوس و مسکن به مدت ۲۰ روز آغاز شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول