اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

غرقی: ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور دقیق‌تر پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهوری گفت: مردم خراسان جنوبی می‌توانند مطالبات خود از دولتمردان را از طریق سامانه "سامد" (سامانه ارتباط الکترونیکی دولت و مردم) پیگیری کنند.

غرقی: ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور دقیق‌تر پیگیری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد هاشم غرقی ظهر امروز در نشست واحد سامد خراسان جنوبی با بیان اینکه دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت با تغییراتی در کیفیت و شرایط ارتباط مردم با رئیس جمهور و دولت آغاز شده است، اظهار داشت: در این دور از سفرها ارتباطات مردمی دقیق‌تر پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در شهرستان‌های هر استان موثرتر شده است، گفت: در دور چهارم، ماحصل همه تجارب دوره‌های پیشین سفرهای استانی در بعد ارتباط مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: بزرگترین دستاورد ارتباطات مردمی در این دور از سفرها، استفاده کامل از بستر سامانه ارتباط الکترونیکی دولت و مردم "سامد" است.
وی با بیان اینکه در سفرهای پیشین بیان دیدگاه‌ها و ایده‌ها به صورت مکتوب انجام می‌شد، ادامه داد: این امر نیازمند صرف وقت و انرژی بسیاری چه از سوی مردم و چه از دولتمردان بود که با تدبیر رئیس جمهور و تلاش مرکز ارتباطات مردمی سامانه ارتباط الکترونیک دولت و مردم "سامد" راه‌ا‌ندازی شد.
غرقی گفت: مردم می‌توانند به راحتی و با استفاده از تلفن 111 در سراسر کشور پیام‌های خود را به این سامانه منتقل کنند.
وی عنوان کرد: همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند از طریق سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری می‌توانند پیام‌های خود را ثبت و برای سامد ارسال کنند و از طریق دریافت کد پیگیری مطالبات خود را دنبال کنند.      
این مقام مسئول در زمینه ستادهای ارتباط مردمی در سفر چهارم رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت: در این ستادهای 27گانه نمایندگان وزراء و استانداری در محل دستگاه‌های اجرایی آماده پاسخگویی به مردم هستند.
وی در زمینه اعزام وزرا به شهرستان‌ها تاکید کرد: وزرا و نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها شرکت و به مشکلات شهرستان‌ها رسیدگی می‌کنند.
غرقی بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شهرستانی، دیدار با خانواده‌های شهدا و سرکشی به روستاهای محروم، ملاقات حضوری و چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را از دیگر برنامه‌های وزرا در شهرستان‌ها عنوان کرد.
وی افتتاح برخی از طرح‌ها و پروژه‌های شهرستانی با حضور وزرا در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های سفر عنوان کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور نیز در چهارمین سفر به خراسان جنوبی با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جمع آنها به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول