اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مجمع جهانی شیعه‌شناسی مطرح شد؛

برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت شیعه‌شناسی برای کارکنان ناجا

خبرگزاری فارس: نشست اطلاع‌رسانی و هم اندیشی مجمع جهانی شیعه‌شناسی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی استان قم برگزار شد و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت شیعه‌شناسی برای کارکنان نیروی انتظامی به تصویب رسید.

برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت شیعه‌شناسی برای کارکنان ناجا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ‌نشستی مشترک بین فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولان مجمع جهانی شیعه‌شناسی، با عنوان اطلاع‌رسانی و هم‌اندیشی تشیع، بعد از ظهر امروز در مرکز جهانی شیعه‌شناسی در راستای بررسی راهکارهای حفاظت از اسلام و تشیع برگزار شد.
مجمع جهانی شیعه‌شناسی از سال 1379 همزمان با نامگذاری این سال از جانب رهبر معظم انقلاب، به نام سال امام علی(ع) تشکیل شد و در راستای رسیدگی به منزلت امام علی(ع) نیاز به یک مرکز که به تبلیغ مذهب تشیع بپردازد، احساس می‌شد که این مرکز با بهره‌گیری از علم روز دنیا در 20 محور کار خود را آغاز کرد.
انتشار 123 جلد کتاب و ماهنامه در مورد امام‌شناسی و شیعه‌شناسی با تیراژ 30 هزار جلد در ماه و ارسال به مناطق مختلف کشور و ارسال بیش از 100 هزار جلد کتاب به خارج از کشور تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجمع جهانی شیعه‌شناسی است.
این مرکز اقدام به راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی کرده است که به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اردو نگارش شده است تا افراد با ملیت‌های گوناگون و فرهنگ‌های مختلف از این سامانه استفاده کرده و مسیر صحیح و درست را انتخاب کنند.
برگزاری دوره‌های مختلف امام‌شناسی، همایش‌های گوناگون در مورد شیعه‌شناسی، شناسایی فرقه‌های کاذب و معاند با تشیع، پاسخگویی به شبهات، ایجاد رشته دانشگاهی شیعه‌شناسی و حمایت از پایان‌نامه‌هایی در زمینه شیعه‌شناسی و امام‌شناسی و ... از دیگر فعالیت‌های مرکز و مجمع جهانی شیعه شناسی است.
نشست اطلاع رسانی و هم‌اندیشی بین مجمع جهانی شیعه‌شناسی و فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد تا از اهمیت فعالیت در زمینه حفظ تشیع پرده برداشته شود و با برگزاری چندین دوره کلاس‌های آموزشی، کارکنان نیروی انتظامی به مبلغین دین مبین اسلام و مذهب تشیع تبدیل شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول