اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان خبر داد:

نیاز 6 میلیارد تومانی ورزش استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر ورزش استان زنجان گفت: 6 میلیارد تومان حداقل نیاز ورزش زنجان است.

نیاز 6 میلیارد تومانی ورزش استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون 10 درصد از بودجه ستاد راهبردی باید برای ورزش اختصاص یابد.
وی افزود: بودجه 10 درصدی ستاد راهبردی استان زنجان به تیم‌‌های لیگ برتری اختصاص یافته است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به حضور بیش از 49 تیم ورزشی استان زنجان در لیگ‌های برتر ورزش تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.
وی تاکید کرد: سهم 10 درصدی ورزش از اعتبار ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان به صورت 100 درصد تخصیص می‌یابد.
رحمانی یک میلیارد و 500 میلیون تومان را یک سوم نیاز ورزش استان زنجان دانست و گفت: بقیه اعتبارات مورد نیاز ورزش استان هم از سایر منابع ملی و استانی تامین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توجه زیاد به ورزش قهرمانی و تیم‌های لیگ برتری موجب بروز مشکل در آینده ورزش استان می‌شود، تاکید کرد: غفلت از ورزش پایه موجبات بروز مشکل در پر کردن جای قهرمانان فعلی را فراهم می‌کند.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان بر ضروت تخصیص بودجه به ورزش روستاها و شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: توجه مالی به ورزش قهرمانی نباید موجب غفلت از ورزش شهرستان‌ها و روستاها را موجب شود.
وی با اشاره به اینکه تامین بودجه ورزش جدا از سایر امور باید به موقع انجام شود، گفت: شاید در مواردی بتوان پروژه‌های عمرانی را برای مدتی متوقف کرد ولی امور ورزش و برگزاری مسابقات تعطیلی بردار نیست.
رحمانی تاکید کرد: سعی می‌کند در تخصیص بودجه به هیئت‌های ورزش با در نظر گرفتن نهایت عدالت رفتار کند.
وی با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان زنجان تصریح کرد: به ظاهر ورزش استان هر هفته یک مراسم استقبال برگزار می‌کند که نشان ‌دهنده پیشرفت و در نتیجه به دست آمدن موفقیت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مشکل اعتباری برخی از رشته‌های ورزشی حاضر در لیگ برتر گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشکل اعتبار ندارند و به زودی اعتبارات مورد نیاز آنها به هیئت‌های آنها تخصیص می‌شود.
وی درباره تیم بسکتبال همیاری و مشکلات آن گفت: مشکل اصلی، بازی این تیم در چند هفته آغاز مسابقات لیگ بسکتبال با تیم‌های رده بالای فصل گذشته که به عنوان نماینده ایران در لیگ بسکتبال آسیا شرکت می‌کنند، است.
رحمانی تاکید کرد: با توجه به امکانات و اعتبار ورزش استان زنجان جای گرفتن در رده ششم لیگ و ماندن در لیگ برتر هدف تعریف شده برای تیم بسکتبال همیاری زنجان است.
وی همچنین از حضور ووشوکاران کشور برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در همه رده‌های سنی خبر داد و گفت: بیش از یک هزار 240 ووشوکار در زنجان حضور یافته و طی 10 روز مسابقه می‌دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول