اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم در مراسم همایش تقدیر از جانبازان نیروی انتظامی‌:

حمایت همه دستگاه‌ها و نهادها از ورزش همگانی / نقش ورزش در کاهش جرم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی همه دستگاه‌ها از جمله قوه مقننه، قوه قضائیه، شهرداریها و نهادهای اجرایی را به حمایت از متولیان ورزش همگانی دعوت کرد.

حمایت همه دستگاه‌ها و نهادها از ورزش همگانی / نقش ورزش در کاهش جرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسماعیل احمدی مقدم در مراسم همایش تقدیر از جانبازان نیروی انتظامی کشور که در مجموعه فرهنگی ورزشی قمربنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) شهرری برگزار شد، بر گسترش زیر ساخت‌ها برای فراهم آوردن فضایی در راستای روی آوردن اقشار مختلف به ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش یکی از راهکارهای موثر در کاهش جرم و ناهنجاری‌ها در جامعه است.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش همه دستگاه‌ها از جمله قوه مقننه، قوه قضائیه، شهرداری‌ها و نهادهای اجرایی را به حمایت از متولیان ورزش همگانی دعوت کرد.
وی در ادامه تفریحات ورزشی را به عنوان یکی از الزامات زندگی اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با برگزاری جشنواره‌های تفریحی نظیر آنچه در ایام شعبانیه در بوستان آزادگان اجرا شد، کاملاً همسو و موافق بود چرا که این برنامه بهترین مکان برای تخلیه انرژی‌های منفی و بروز نشاط و شادابی در میان اقشار مختلف بود و به‌طور قطع ثمرات این برنامه برای خانواده‌ها قابل لمس شده است.
احمدی‌مقدم در ادامه مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی هاشم علیه‌السلام (جانبازان) شهرری را یک مجموعه ارزشمند و فاخر برشمرد و تاکید کرد: این مجموعه با هدف بسیار ارزشمند در جنوبی‌ترین منطقه تهران احداث شده است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت و ارزش جانبازان انقلاب اسلامی گفت: روزانه با فاصله گرفتن از سال‌های دفاع مقدس تعداد جانبازان کم و کمتر می‌شود، اما متولیان احداث این مجموعه نشان دادند که با ارزش‌ها همچنان عجین و دم‌خور هستند و با وجود مشکلات زندگی شهرنشینی از جمله آلودگی هوا، آلودگی صوتی، خستگی، کمرنگ شدن هویت اجتماعی افراد و بروز افسردگی، مدیران شهری به ایجاد شهرهایی پویا با شهروندانی سالم و بانشاط فکر می‌کنند.
احمدی مقدم در پایان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری تهران در این زمینه تصریح کرد: عملکرد شهرداری تهران نشان از آن دارد که مدیران شهر تهران به نکات ذکر شده واقف هستند و در این راستا برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
این گزارش حاکی است، همایش تقدیر از جانبازان نیروی انتظامی کشور با حضور اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و جانبازان این نیرو و رئیس سازمان ورزش شهرداری در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) شهرری برگزار شد.
مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی جانبازان بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه اختصاصی جانبازان در خاورمیانه است که شامل سالن‌های چند منظوره، سالن ورزش‌های توپی، تیر اندازی، شطرنج، بدنسازی، استخر و سونا، هیدروتراپی و پیست ویلچررانی است و 3 هزار متر از کل فضای مجموعه به سالن بازی‌های رایانه‌ای، رستوران، کافی‌نت و بوستان اختصاص یافته است که کاربردی تفریحی، فراغتی دارد.
مجریان این مجموعه از ساخت فضاهای فرهنگی هم غافل نشده‌اند و با جانمایی کتابخانه و سالن قرائتخانه، نمازخانه، گالری، کارگاه‌های آموزشی، سالن آمفی‌تئاتر و مرکز مشاوره، 2 هزار مترمربع را به بخش‌های فرهنگی اختصاص داده‌اند که در مجموع جامع‌ترین مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی را تشکیل می‌دهند که جانبازان و معلولان سهام‌داران اصلی آن محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول