اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال باشکوه از رهبری؛

کرمانشاهیان اتحاد شیعه و سنی ایران را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به تلاش دشمنان مبنی بر ایجاد تفرقه در بین ملت ایران اسلامی، گفت: استقبال مردم کرمانشاه به ویژه پاوه و اورامانات از رهبری بیانگر اتحاد شیعه و سنی و یکپارچگی مردم است.

کرمانشاهیان اتحاد شیعه و سنی ایران را به نمایش گذاشتند
حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر و فراموش نشدنی مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری نشان دهنده اتحاد و یکپارچگی شیعه و سنی بود و حضور معظم‌له این وحدت را تقویت بخشید.
به گفته مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، صحت و امنیت دو نعمت خداوند است که ملت بزرگ ایران از این دو مهم برخوردارند و حضور رهبری در مناطق کردنشین امنیت این مناطق را ارتقا می‌بخشد.
حجت‌الاسلام فراشی خاطرنشان کرد: در هر کجا و هر نقطه‌ای از جهان مسلمانان به دستورات و احکام اسلام و قرآن عمل کنند امنیت ایجاد می‌شود و امنیتی که در کردستان و استان‌های کردنشین وجود دارد نشانه توجه مردم به این مهم است.
وی افزود: عنایتی که حضرت امام خمینی(ره) به مسلمانان و اتحاد شیعه و سنی و سربلندی و آزادگی بیشتر آنان داشت در بیداری مسلمانان بسیار موثر بود و با توجه به ادامه این دیدگاه از سوی مقام معظم رهبری امیدواریم وحدت مسلمانان بیشتر شود و شاهد گستردگی بیشتر عدالت و آسایش و امنیت مسلمانان در جهان باشیم.
حجت‌الاسلام فراشی با بیان اینکه دستاوردهای معنوی سفر رهبری به کرمانشاه بسیار ارزشمند و والا است، اظهار داشت: ایشان تاکید داشتند که قابلیت‌ها و استعدادهای فرهنگی و علمی که در این منطقه وجود دارد باید مورد توجه قرار گیرد و قطعاً حضور ایشان در توسعه و پیشرفت بخش‌های عمرانی و اقتصادی و اشتغال استان بسیار تاثیرگذار و نتیجه بخش خواهد بود.
وی گفت: این سفر تاریخی و فراموش نشدنی به کرمانشاه روند توسعه و پیشرفت این استان را چند سال به جلو می‌اندازد و در آینده بیشتر شاهد تاثیرات مثبت آن خواهیم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول