اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل خبر داد:

برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در زابل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: به زودی همایش علمای شیعه و سنی در منطقه سیستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در زابل
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عارفی ‌ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در سالن تربیت آموزش و پرورش زابل برگزار شد، اظهار کرد: مسابقه "ترنم تذکر" امروز با همکاری آموزش و پرورش در زابل برگزار شد که بیش از  400 نفر ‌در آن شرکت کرده بودند.
وی افزود: برگزاری این مسابقه برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن امر به معروف ونهی از منکر در منطقه بسیار مفید و مؤثر است و مسئولان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا از این نوع برنامه‌ها در منطقه بیشتر برگزار شود.
رئیس تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: همایش با "نوای کاروان" که حامل پرچم امام حسین (ع) و امام رضا (ع) بود با اجرای چند شب در شهرستان زابل، خاطرات بسیار خوبی را برای مردم منطقه به یادگار گذاشت.
عارفی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در منطقه سیستان، برگزاری نمایشگاه عاشورا، تخفیفات ویژه مزدوجین در روز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)، برگزاری جشن سادات از قربان تا غدیر توسط آموزش و پرورش، آموزش مقتل‌خوانی و مرثیه‌سرایی توسط کانون مداحان و شاعران مذهبی، همایش پیاده‌روی عمومی در روز غدیر با همکاری اداره تربیت بدنی و برگزاری دعای پر فیض عرفه در پارک ملت زابل از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
حسن معزی، مدیر آموزش و پرورش زابل نیز در این جلسه گفت: با توجه به بیداری جهان اسلام و تأثیر روشنگری سیاسی در مناسبات مذهبی برای دانش‌آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امید است همزمان با فریاد برائت از مشرکین، حجاج ایرانی مروج جدید بیداری در منطقه باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول