اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان‌وبلوچستان صورت می‌گیرد؛

رونمایی از 4 جلد کتاب حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته کتاب، توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از چهار جلد کتاب رونمایی می‌شود.

رونمایی از 4 جلد کتاب حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در جلسه اعضای ستاد هفته کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در سال گذشته، 60 درصد کتاب‌های خارج از درس دانش‌آموزان، 25 درصد کتاب‌های ادارات و نهادهای دولتی و نیز 15 درصد کتاب‌های مورد نیاز خانواده‌ها را تأمین کرده است.
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در زمینه تجهیز کتابخانه‌های باز در هفته کتاب و در طول سال آمادگی لازم را دارد.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: تجلیل از خادمان فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونمایی از چند کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نواخته شدن زنگ مطالعه، برگزاری کمیته تخصصی انتخاب برتر سال و اهداء کتاب از جمله برنامه‌های هفته کتاب در استان است.
دانشی از توزیع کتاب ویژه برای کودکان در هفته کتاب خبر داد و گفت: کتاب "بچه‌ها اینجا کجاست" توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان نیز در هفته کتاب از چهار جلد کتاب رونمایی می‌کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر مشارکت حداکثری دستگاه‌ها در هفته کتاب تأکید کرد و افزود: سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی در هفته کتاب یک توجه خاص و ویژه به فرهنگ کتابخوانی داشته باشند.
دانشی ادامه داد: باید فرهنگ کتابخوانی را در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان گسترش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ کتابخوانی در قالب داستان‌های کوتاه و کتاب‌های آموزشی ساده در زندان‌های استان گسترش یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول